I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Cool Edit Pro 2.0 ( en simpel fråga till dom kunniga )

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2008-04-10 18:59

Cool Edit Pro 2.0 ( en simpel fråga till dom kunniga )

Tjenare, jag vet inte om jag vill kalla mig rappare, men har gjort 2 seriösa låtar på senaste tiden, men de är inte jag som stått för mixningen,
har dok aldrig blivit riktigt nöjd med dom mixningarna heller om man säger så, eftersom de är en smaksak och nått som man helst gärna skulle vilja "forma" själv!



Så min fråga nu till er  Hur får man en duglig mix så att de varken låter instängt eller för mixat om man säger så,   en duglig mix så både accapelan(rösten) och beatet  blir sammansatt, hoppas ni förstår vad jag menar!   Använder mig av Cool Edit Pro 2.0
så berätta lite om effekterna vad dom gör/förbättrar!...   Får jag svar på detta så är jag riktigt tacksam, tror även många andra kommer läsa denna tråden / som vill ha samma hjälp som jag!  WHoa har många talanger, dela med er av era kunskaper! :)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.