Producent
2008-03-26 21:59
Söker dig som kan mixa ordentligt bra
Söker ingen halvtaskigt hemlärd, utan någons som kan sina grejjer så att det blir resultat. Har ett helt album som behöver mixas. Vi har spelat in med Cubase SX3 Röde NT1-A mic användes flitigt dessutom. Totalt är det 14 låtar som skall mixas
Since 1984 @realgizlee // twitter
Vad för slags musik är det? Vad för typ av mixning är det du vill ha hjälp med?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du bör väll berätta om/hur mycket du kan tänka dig att betala m.m.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-03-27 21:53
Detta är ett stort projekt, jag kan tyvärr inte erbjuda pengar i dagsläget, ditt namn kommer såklart synas. Vi kör "vuxen hip hop" om man får kalla det så. Rap alltså, det behövs mixas så att det låter bra helt enkelt, jag suger själv på att mixa tycker jag, får inte till d riktigt, och jag har ingen tid för nån kurs utan behöver nån bums att mixa låtarna. Vi skulle jätte gärna uppskatta detta !
Producent
2008-03-27 21:55
VILL PÅPEKA ATT DETTA ÄR ETT 100% SERIÖST PROJEKT, Ni som kommer hjälpa oss med mixningen kommer självklart att erhålla ersättning, men inte nu i dagsläget.
det är en hel del jävla jobb du ber om... 14 låtar mixade, utan ersättning? ersättning "senare" ? smfh
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
varför skulle nån vilja mixa 14 låtar till nån amatörrappares skiva på whoa gratis? tror inte du vet vad du snackar om..
inte direkt att mixning är så kreativt att man gör det för kärleken. får nog betala, skaffa kompisar eller göra det själv. jag hade inte kunnat bry mig mindre om jag står under mixning på nån cd-r, eller för den delen internationellt distributerad vinyl.
www.discotheque.se
Du kan ge upp med att hitta någon skillad snubbe som e pep på att mixa ett helt album gratis. asså vem orkar mixa 14 låtar helt gratis egentligen:P
www.myspace.com/naturmusic
Producent
2008-03-28 12:30
haha.."VILL PÅPEKA ATT DETTA ÄR ETT 100% SERIÖST PROJEKT, Ni som kommer hjälpa oss med mixningen kommer självklart att erhålla ersättning, men inte nu i dagsläget." frågar man om gratis mixning på 14 spår på whoa är det inte seriöst. du kan få en seriös prisoffert på 14 låtar.
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
hahaha ägd
House is hiphop on fast forward ..
jag mixar det hela för 200kr i timmen plus 200kr per låt. shu.
pröva lägg upp något som du gjort så dom åtminstånde vet hur du låter ?
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Jag söker någon som kan städa min lägenhet och studio grundligt. Ingen halvtaskig hemmafru utan en riktig lokalvårdare med flera års erfarenhet i branchen så det blir skinande resultat. Totalt är det 4 rum plus badrum. Du arbetar återkommande i 14 dagar. Vi är 100 procent seriösa. Kan dock inte erbjuda dig någon betalning, men du kan få en stor applåd av alla som bor och besöker lägenheten/studion och en hembakad kladdkaka. vad tror du?
Hehe.. Hade jag haft tid hade jag kunnat göra det och göra det riktigt bra men långt ifrån gratis.. Lycka till, hoppas du hittar någon..
du skall va grymm o helst profs. själv är vi kass o vill inte betala. seriöst?!?
Producent
2008-03-28 19:37
Vet inte om jag uttryckte mig ordentligt, självklart får ni ersättning, den kommer i form av en delbetalning, hälften nu, hälften efter job done.
Producent
2008-03-28 19:39
Sorry för att jag inte postade tidigare grejjer, här är mixtapet vi släppte förra året
Tanka - .zip - 35 MB
Ge mig en offert och tidsplan i PM så kan vi prata business min vän men som sagt, inga skambud, :) Producerar för ett skivsläpp atm och har inte så mkt tid att jag inte tar mig tid om det inte är värt det, //Mvh
House is hiphop on fast forward ..
höga krav, men kan inte tänka dej att betala ? wtf
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Producent
2008-03-28 22:58
spokie P19 Manar dig som resten av dem andra att läsa ordentligt och hänga med i tråden, självklart blir d ersättning, men nu har jag hittat en så tråden kan låsas/slängas
"varför skulle nån vilja mixa 14 låtar till nån amatörrappares skiva på whoa gratis? tror inte du vet vad du snackar om.. " Vissas intresse är att sitta och mixa för skojj skull. 14 låtar vet jag inte, men många jävla låtar tror jag nån som verkligen gillar mix och har det som intresse skulle gjort ..
offtopic; du och den andra rapparen på "skivan" var inte ens standard här på whoa, ingen bra rap asså.. men lycka till träning ger färdighet
aja, xD
seriös skiva? lyssnade erat mixtape...vuxen rap?? a kanske om man är efterbliven, lät som en tjej som går på anabola så ja förstår ju att du behöver nån som mixar om din röst,men nja lät inte intressant