I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tips om bra program för å göra hiphop

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2008-03-03 12:52

tips om bra program för å göra hiphop

tjaaa.....skulle behöva lite tips om bra program att göra hiphop i....
har kört med FL studio men gillar det inte:/

//Lineazz

2008-03-03 13:44
Göra hiphop?:S Hmmm, Hur gör man hiphop?

Det är väl en stil^^

Nämen ärligt, alltså, sök i forumet ffs. Det kmr Alltid nya trådar om detta varje dag, hur orkar folk?

Men bara för att jag är så snäll idag, så kan du hooka beats i Reason.  Ska du recca, och är rookie så hooka up med Cool Edit!

Men innan du skriver nytt!; Sök i Forumet först!
DD Productions 2oo7

2008-03-03 14:05
Ett par förslag:
Propellerheads Reason
Steinberg Cubase
Cakewalk Sonar
Ableton Live
//Spliffan

2008-03-03 14:44
Men vrf inte Audacity?
Gatorna har en puls, en rytm, De bär på budskap och vibrerar precis som djembetrummor, om man orkar lyssna på dom det vill säga... Om det är ödet som bestämmer?, Varför allt detta besvär?

2008-03-03 18:08

ska man köra i audacity kan man lika gärna köra adobe audition, inte jätte mkt svårare, tar några dagar att lära sig grunderna sen flyter de bara på!

så mitt tips om du ska recca e adobe

www.myspace.com/naturmusic

2008-03-03 18:21
om du ska göra beats kan du börja med reason.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-03 18:34
Fruity Loops skulle jag råda dig till om du inte har någon koll.

Skaffa FL, sen läser du guiden Getrud lär sig fruity loops, som ligger längst upp i detta forum.
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz
"Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo

2008-03-03 20:03
jag som trodde hiphop var en kultur...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic

2008-03-03 21:37
Fl studio!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-03 22:36
Askin P21

Kultur, livsstil, musikstil, kalla det vad du vill. Men jag tror nog att du också förstår vad han menar.
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz
"Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo