I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ett tpis till ett slags beat

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2008-01-23 23:34

Ett tpis till ett slags beat

Sho alla, jag kom bara på i duschen "fan va fräckt med trippel bas"

ni kanske inte fattar men jag ska försöka förklara.

jag menar typ   och sen kanske 3/4 bastrummor DIRekt efter varandra, i kasst ljudspråk = trrorton.

och kanske experimentera med det, lägg gärna upp sedan ^^ skulle va kul om man fick kicka på det efter sedan ;D

Främst sångare, rappar för flowet

2008-01-24 01:08
tellll meeeee whyyyyyyyyy.... whyyy must i cryyy..... ah, trippelbas är det ju som fattas ;)

2008-01-24 01:23
hmm.. du är lite som han Jesaja va? massa uppenbarelser å profetior, eller de kanske va Jona.. nää han blev ju uppäten av en fisk.. passa dig för fiskar nästa gång du duschar..
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2008-01-24 01:28
Blev han inte som uppslukad av ett svårt val?

2008-01-24 13:17
du behöver med dududu efter kicken. Mer trooortrndududu om du förstår vad jag menar. Sen en distad digeridoo som liksom muuuuuuuuuu du vet.
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"

2008-01-24 13:34

eller mer som, aa du vet..?

är inte G, nu vet ni det, jag vänder ryggen till allt hat/<br>är mer som E, för ni vet E det är fan MC i kvadrat..
www.myspace.com/gkmonarken

2008-01-24 18:15
vad fan e en bas trumma ? :S
en kick ?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2008-01-24 20:35
wiie vad alla är mogna idag =)
Producent

2008-01-24 21:10
Tror dock man behöver en till tss för att det ska stämma med trrrondoump. Så det blir typ : troondumptsssdump eller tsstrondumpadumkasch för den delen. Vad jag också tror på är en dash med pocsh PRECIS efter TorrrrondodopaffpaffpafffBASHKKKKKKKKKKIIISHSHSHSHSHSHSHSHSHSHSHSHHSdashposh .

Vad tror ni?

2008-01-25 09:42
ärligt talat ganzen, jag tror idén är fet men du får medge att inlägget blev lite luddigt..! skaffa reason eller acid eller nåt, programmera in och lägg upp så får vi lyssna istället..! (för dig som både kan rappa och sjunga i takt borde detta inte vara ngt problem!)
är inte G, nu vet ni det, jag vänder ryggen till allt hat/<br>är mer som E, för ni vet E det är fan MC i kvadrat..
www.myspace.com/gkmonarken

2008-01-25 14:41
jag är allt utom teknisk, jag fick t.o.m en prvivat lektion av en proddare och jag fattar fortfarande inte reason ^^ tack för alla tipps

trakakakash på er med dududunk trrrodunk