I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-12-23 15:44

FL.6 fråga!

nu är det såhär att jag gjorde ett beat hos en kompis med den gertrud guiden, då hjälpte min kompis mig lite o så, men sen så laddade jag ner demo versionen när jag kom hem och gjorde ett osamplat med det jag kunde hitta i programet , lät rätt bra för och vara första men jag som är ny i programet förstår inte hur man gör beatet längre, det blev 10sek långt när jag sparade det har det att göra med att de e demo version? tack för BRA svar nu inga ( dum du är osv..) är ny i programet och så så vill bara ha ett utförligt svar!

4:20 KANRK

2007-12-23 17:20
Grejjen är att du har gjort den formodligen i pattern som man ska göra. Men sen finns det en playlist typ där du ska ordna upp o lägga in alltfrån alla patterns. Tryck på enter så kommer den upp. Rita in så mycket du har. Du ser till vänster vilka patterns det är, man startar oftast i 1an så rita in där och ändra till Song mode . Finns 2 små knappar där uppe vid snabbknapparna. sedan e de klart och du kan fixa till mp3.

Kanske inte va så lätt att förstå men jag tror inte ens de går o spara i demo versionen. Så fixa det först o se börja.

2007-12-23 18:14
okej tack , går o spara till mp3 fil men får köpa FL någon dag då, tack !
4:20 KANRK

2007-12-23 21:26
ää ladda ner det bara xD
Take the red pill or take the blue pill? Or punsh Morpheus in the face and take em both pills!!!

2007-12-24 10:09
cews1: säg inte så, du riskerar att bli bannad för sånt xD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.