Bästa beatet NÅGONSIN?
tror de e rätt forum.. iallafall, vilket är det BÄSTA beatet nånsin..? jag tycker Timbuktu - MVH Fjärde Världen - Que Sera Sera Kalle Kath - K.A.T.H. ert bidrag?
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
Ska fundera lite..
Tycker verkligen att de 3 bästa i världen är svenska beats?
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
faktiskt, ja. men jag vill lägga till Gangstarr - Deadly Habitz
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
Whoa, bara svenska grejer på din top 3 lista? Över bästa beatet någonsin i världshistorien på hela planeten? =| Use your open eye, Frank.
//Spliffan
Vet inte om det finns något "bästa beat". Men det finns ruuuuuggggigt tunga bra grejer i frankrike.
//Spliffan
visst, det finns skitmånga bra dj premier beats, men ärligt talat har jag inte hört så överdrivet mycket amerikanskt.
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
Eminem - Mockingbird
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Tommy tee - takin ova är överfett Gangstarr - we got gunz är nog de hårdaste beatet ja hört m.o.p ante up är tungt som fan också finns 100tals ja tycker är värda och nämna men kom inte på några nu!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AZ - The Format typ.. svårt att komma på bara sådär. Jay Z - This Cant be life Nas - Affirmative Action Nas - Purple Clipse - We got it for cheap Ice Cube - Ghetto Bird Cam'Ron - Down and out The Diplomats - Who i am Luniz - i got 5 on it Dom jag kommer på just nu.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Håller med Yun_DI; Diplomats Who I am har jag lyssnat igenom tusen ggr under dom stunder då man varit lite nere, och det enbart tack vare beatet. Andra riktigt tunga beats som aldrig tycks tappa sin glans; Biggie Smalls - Who Shot Ya Wu Tang - C.R.E.A.M Mob Deep - Shook Ones Clipse - Grindin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yoni hade inte hört den där beaten på Rock On låten.. bara hört den från skivan, finns den där släppt på något?
Joell Ortiz - Latino är jävligt fet med. Immortal Technique - Harlem Streets, simpel men passar så perfekt till låten. Immortal Technique - The 4th Branch. Gangstarr - Full Clip
PROFILAZ: Den samplingen är helt jävla otrolig. Samma som Ken använt på outrot på "mitt hem blir ditt hem" och på låten "Cash".
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"
då man varit lite nere, och det enbart tack vare beatet. hehe @ klippa ut meningar ur sitt sammanhang :)
omöjlig fråga förmin del , men ett sjukt tungt beat som ja alltid kommer komma ihåg är Sniper - Niquer le système
Några av de fetare: Pharcyde - Drop (prod. J Dilla) Snoop Dogg - Gin and Juice (prod. Dr. Dre) The Giant (A.G.) - Hidden Crate (prod. DJ Greyboy) De som riktigt sticker ut ur mängden.
Busta Rhymes - Holla Nas - It Aint Hard To Tell Outkast - Wallin Nate Dogg - Backdoor Dr. Dre - Xplosive D12 - Purple Pills Jävligt svårt, men jag försökte hitta några som inte nämnts.
your heart pump project kool-aid
Eminem - lose yourself
hets, stress, fest!
De bästa beatsen är 'Nas - Nas Is Like' och 'Rasco - Gunz Still Hot (DJ Premier Remix)'. Gå in på iTunes store och kolla själv.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Säger som Hock. Tommy Tee - Takin ova, riktigt skönt det.
funkdoobiest - lost in thought souls of mischief - 93 til infinity
http://www.myspace.com/mcblindfold
Big L - Put it On Eric B & Rakim - Don't Sweat The Technique Louis Logic - Idiot Gear Blah blah blah, finns ju fan miljoner bra beats, beror snarare på dagsformen. Ena dagen, Premier beat, andra RZA osv osv. Kan dock med stor säkerhet säga att inget svenskt beat platsar ens på topp hundra.. De bästa beatsen från Sverige tillhör Salla överlag.
Gaia: Jag kan med stor säkerhet säga att "Resumé" (eller nästan vad som helst) med Sherlock platsar in där.
Ghetto boys - G-CODE och en jävla massa med bone thugs
Måste säga att det ända rätta är att säga ALLA BEATNUTS LÅTAR!!!
http://www.myspace.com/wiseenmusic
GAIA: Det är ju en smaksak också? Vissa tycker ju att 50 cents "In Da Club" är det bästa beatet som gjorts..?
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
Gangstarr - Full Clip e sjukt tung, diggar oxå de alchemist gjorde till b-real - bang out
Embee's "Positive & Negative " (från Promoe's Government Music) är fantastiskt bekväm att lyssna på. -Drömsk, smutsig och vacker på samma gång. Vilken känsla.
http://www.myspace.com/timkarlsson
Kanye har massa sköna beats också. (vet att dom är jävligt samplade, men ändå). Home t ex
madvillain - curls, strange ways, rhinestone cowboy
snook ft jonte - ojojoj. det beatet slår jävligt mycket.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Bikarbonat P21 hehe ja du, jag märkte att det itne va det vanliga beatet. vet faktiskt inte vad det där är för beat, men det va ju rätt så cleant det också måste jag säga
ja det var ju inte heldåligt! kanske nån remix bara. skumt att inte den andra fanns
bah. det bästa beatet har inte gjorts än.
It's only gay if balls are touching
ja jag försökte leta efter den andra jag med nu när jag såg att det va fel hehe. men men
Nas - Affirmative Action Dipset - Dipset anthem M.OP - Cold as ice
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
glömde lägga till "Sean Kingston - Kingston"
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
trancebarn det e dr dre som gjort det...har jag för mig iaf
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
-fiddy P.I.M.P -dre still dre -pac who do you believe in
"Good deeds arent remembered in the heartz of men" / Jr Gong
royce da 59 - Boom haru inte hört, så gör de dammit, FORT
Prep, biatch.
What keep me goin is goals // Muhammad Ali
Heltah Skeltah - Worldwide Heltah Skeltah - Soldiers gone psycho Heltah Skeltah - Forget me knotsCocoa Brovaz - Black Trump Mobb Deep - Hell on earth Wu-Tang - Heaterz O.G.C - Danjer ni kanske tror att jag är bitter...
Inspectah Deck - Elevation från skivan uncontrolled substance han har för övrit jort det beatet själv o det e fan inte ofta man ser han weed spakarna ;)
n y p o l e r a d ------- s i l v R <br> M A D D E R F A K K I N -- helt -- g l ä n s a n d e<br>
oxå ett riktigt fett beat e beaten till Ni hatar mig med Vigge , Maki och 2 i styrka
diplomats - dipset anthem mop - ante up mobb deep - shook ones pt 2 och hell on earth 50 cent - heat 2pac - all about u lloyd banks - playboy memphis bleek - get low.. jayz - best of both worlds snoop - aint no fun, who am i biggie - i love the dough xzibit - get ya walk on dilated peoples - worst comes to worst diplomats - i really mean it kan hålla på hur länge som helst
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.