Absolut inte, använder den bara när jag samplar liksom:) s de ställer inte till några bekymmer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kul att se lite bilder, genomgående kan man väl säga att de flesta som sitter på mixrar med över 8 kanaler använder 2-3 stycken av dessa max. Bara en iakttagelse... Dabbe: var är tangentbordet till datorn? använder du inte dig av snabbkommandot o liknande? för jag ser ingen midi-controller eller så...
independism.com
Moderator
2007-07-27 11:51
Knaster-punkt-net : Han har tangentbordet under själva bodret
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
jaha, ett hemligt tangentbord ;)
independism.com
Moderator
2007-07-27 12:22
jo, om ja tittar noga ser jag det, men är inte det fusk. Jag trodde leken var att man bara fick kisa... :P
independism.com
Moderator
2007-07-27 14:44
Komplex Production (((((((((K-P))))))))) Komplex Production
Komplex Production (((((((((K-P))))))))) Komplex Production
Asså shit va mäktiga saker dom flesta har, hur har ni råd?:(
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Moderator
2007-07-27 22:06
Hock, Jag har inte nå värsting grejjor, men Det tog två år för mig att spara:P
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Hock: Jobbar mycket och sparar in varenda liten krona jag kan, mat är för veklingar huvudsaken att jag får en ny mikrofon!
Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m:
http://www.wnstudios.se
_wierdo_ har ju den fetaste studion här asså!
HANINGE
word på det.. våran är inte uppe än, den är delad i två rum.. ett hemma hos mig där producering sker.. och andra hos polaren där inspelning sker.. kanske kan fixa bilder senare
Preach Beats/////// Sat Sapienti///////
I got CD's in my crates, like crack in my pocket<br>Yeah right, neither of the above.
knaster, midibordet står under bordet!=) de e vanligt microsoft tangentbord.. /D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Damn, fina grejor Dirty! Jag renoverar, lägger upp bilder när nästa "visa era bilder" tråd kommer till liv. Adjö
myspace.com/kushforeal
Dirty_1200 P29 Står det ett Nintendo i hyllan? Ingen studio är ju komplett utan ett sånt!
jag tror inte många här fattar hur feta saker Dirty_1200 har. riktigt galet. 3000, sp 1200, moogarna osv. great! jag kommer och rånar dig nån dag.
Its Tricky!
resh2Death P0 "Står det ett Nintendo i hyllan? Ingen studio är ju komplett utan ett sånt!" - Absolut ! :D
impicit Tack för varningen ! bäst jag fixar ett nytt larm :)
I got CD's in my crates, like crack in my pocket<br>Yeah right, neither of the above.
har fixat om lite i studion och har lite nytt shit sedan jag filma videon. kan fixa en ny video om någon vill ...
Dirty_1200 P29 Är du miljonär?:/
Fyfan va feta grejjor, tillochmed NES och C64 och sånt ju!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
och i ett jävla bergrum dessutom, guldgruva i dubbel bemärkelse...
hmm.. känner att jag på nåt sätt måste koppla in min gamla Amiga i studion för att knäcka er alla! =P
//Spliffan
har också en gammal 500+ tror jag, med hela 7 mb hårddisk
Uff.. man jag knäcker dej.. ok din e mer "äkta" än min, men jag har en A1200.. med en 120 Megs hårddisk! =P Funderar att bygga en AmigaOne av den eller vad fan dom heter. Du vet, rycka en towerlåda å ett expansionskort med en G4 CPU på på ett par gigahertz.
//Spliffan