Massive Sound söker producenter att signa
Tja! Vi håller just nu på att starta ett skiv och produktionsbolag.. Just nu söker vi efter producenter att arbeta med. Är du en producent, kan leverera minst 4 beats i månaden som håller kvalite för försäljning så skicka ett PM ! Försäljning kommer att ske från våran hemsida där vi garanterar väldigt höga besökningssiffror.. Är du signad producent hos oss är ditt jobb endast att producera beats.. Resten sköter vi! Lämna en intresseanmälan på PM med länkar till arbete du gjort så hör vi av oss snarast möjligt med mer information. MVHMassive Sound Entertainment
Massive Sound Entertainment
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan ni inte lamna mer information har i traden ? ursakta kanske inte alls ar so men later som annu en p15 starta bolag grejj
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vi är ett helt seriöst företag, med stora pengar satsade och förmodligen våra framtider så det är inte alls på den nivån. Vad gäller producent grejen vill vi helst höra vilka som är intresserade och därefter kontakta med full information och ta en diskussion parterna emellan.Massive Sound Entertainment
Ok, va kul hoppas allt gar vagen!
Tack så mycket noeL.. Du var inte intresserad på att ge oss ett smakprov?? Många har redan hört av sig. Otroligt kul! Fortsätt så..Massive Sound Entertainment
Hur mycket tjänar man på det och hur mycket tjänar ni på det?
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Vi tar inga priser här Hock .. Om du är intresserad skicka ett PM så ska jag svara på dig fråga snabbt.. Jag tror att du skulle tycka att det är värt det!Massive Sound Entertainment
Skulle kanske vara värt det, men jag kan inte bara spotta ut beats sådär, ibland kanske jag gör 10 beats på en dag, ibland inte ett enda beat på en månad, det är inget jag gör hela tiden utan jag gör ett beat när jag kommer på nåt som kan låta soft!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Det förstår jag! Det kanske lät lite dumt där uppe.. Men vi söker kreativa producenter.. Ge mig nåt att lyssna på nu hockMassive Sound Entertainment
ar i frankrike fortillfallet kan absolut ge nott senare
Låter bra noeL P20 Vi har fått väldigt många beats att lyssna igenom av många som är intresserade.. Vi tycker det är grymt kul så fortsätt skicka oss PM!Massive Sound Entertainment
Har ni många producenter signade i dagsläget? Å vilken kvalité håller dom? Smakprov? ...kanske skulle testa skicka in lite skit..
//Spliffan
Företaget håller på att startas för tillfället! Vi har inga signade just nu utan vi söker som sagt.. Det vi vill göra är helt nytt! Men vi söker hög kvalité! Skicka nåt så att vi får höra så kan vi berätta lite mer sen.. Men ta det via PMMassive Sound Entertainment
Just nu är allt öppet och inga är bestämda. Så hör gärna av dig till os via PM och skicka vad du gjort tidigare.Massive Sound Entertainment
Tjeeena grabbs låter intressant Checka http://www.myspace.com/wiseenmusic Hare bra pejz
http://www.myspace.com/wiseenmusic
Låter fan jävligt bra:)
skulle ju vara kul med lite info om bolaget. vilka är ni som startat det? vilka meriter har ni? vilken nivå kommer det vara på de som köper beatsen? är det en nationell eller internationell statsning? vad händer med rättigheterna till beatsen? får producenten betalt osv.....? grejjen låter ju intressant men inte om det inte är spec seriöst osv.
Its Tricky!
aaa de e sant... men oavsett så låter det här jävligt bra... Jag önskar er all lycka till oavsett vad folk tycker... Fett bra killar Wiseen
vad för typ av beats söker ni då? allt möjligt eller är det pop som gäller?
impicit Eftersom att det är så otroligt många som har hört av sig så vill vi gärna lyssna först och sen kommer vi med mer information om vad det handlar om för att inte sprida vad vi vill göra till hela världen. Så ge oss nåt att lyssna på via PM så hör vi av oss om vi är intresserade.Yoni Vi har ögonen öppna för alla sorters för att kunna erbjuda ett stort sortiment av olika slags stilar och beats. Är du intresserad så skicka ett PM med lite saker du har producerat.Massive Sound Entertainment
Massive_Sound_Entertainment P0: öhm vad var det du inte förstod? jag vill veta mer om er innan jag skickar nåt till okända seriösa eller oseriösa random användare på whoa. ska ni hålla er vision hemlig och sen avslöja den när man skickat beats eller vad?
Its Tricky!
Precis, det kan ju vara nån som sitter och tar åt sig fett med beats free, eller säljer vidare utan att producenten själv tjänar på det.. låter en aning skumt i mina öron att ett skivbolag börjar med att söka producenter? Men men, anklagar inte er.. är bara fundersam
Preach Beats/////// Sat Sapienti///////
Vi menar inte att ni ska skicka någonting till oss. Om vi ber er länka er musik via PM hur ska vi då kunna roffa beats? Vi vill inte hålla något hemligt men det är otroligt många som har länkat och visat intresse. Därför väljer vi ut först och sen ger vi information vad företaget och dealen handlar om, på mer personlig nivå. Det är väl inte så svårt att länka till något i PM om ni nu är intresserade på att få veta mer om vad det handlar om. Som sagt, allt är intressant för våra öron! MVHMassive Sound Entertainment
å andra sidan behöver man ju inte skicka högkvalitets mp3or, alternativt göra varianter med voice-overs på eller dyl. är alltid bra att ha sånt till hands om man "måste" skicka beats till nån för lyssning osv. jag gör oftast alla 3 när jag gjort klart ett beat.. då har man lågkvalitets (för streaming mm), högkvalitets med voice-over (för att skicka) & orginalet, som man sparar för sig själv tills saker å ting är utredda ordentligt :) bara mina 3ören om detta :) 1L O
aiit, ville bara ha mer grundinfo.. men jag håller nog inte min beatnivå på marknadsförningsnivå.. men det var en cool tanke och bra av er att annonsera.. peace
Preach Beats/////// Sat Sapienti///////
kanske skulle klargjort att jag inte har något med Massive Sound att göra, eller vet vilka de är, utan bara tyckte till lite på eget bevåg :)
awGole : jo det är klart man kan göra så, men det var inte själva grejjen heller.
Massive_Sound_Entertainment P0 : vad gör det så svårt att svara på frågorna och inte upprepa det du sa före? det jag ville ha var lite info om er och om era visioner.
Its Tricky!
vill också veta mer...
Och som tidigare ber vi även dig länka din musik i ett PM. MVHMassive Sound Entertainment
Moderator
2007-07-25 19:17
impict & Fresh2Death: De är väl bara skicka ett PM med länk till eran myspace eller dylikt sen hör dom av sig till dig/er om dom är intresserade och ger då ut information osv. Jag menar vad förlorar ni på att skicka en länk till dom? // J-A
myspace.com/jiahprod
äh fuck it. lycka till med eran grej. vad det nu är ni gör.
Its Tricky!
Producent
2007-07-26 01:00
Jag försökte att skicka ett pm, men då stod det att jag försöker skicka en blank text. Så därför skrev jag i gästboken istället.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Det funkade ju fint med gästboken också, hehe.. Men jag svara i ett PM till dig.Massive Sound Entertainment
Och när ni startat upp, kan man skicka in då eller? Känner inte för att skicka nåt just nu.
Absolut! Det är bara att skicka in!
Massive_Sound_Entertainment Jag föreslår att ni gör en enklare beskrivning av hur ni arbetar. Många medlemmar har efterfrågat det, vilket tyder på att det finns oklarheter. Givetvis kan man lösa detta genom att kontakta er, men för enkelhetens skull är det nog lämpligt om ni i bästa mån försöker vara så utförliga i er företagspresentation som möjligt.
Producent/Songwriter www.myspace.com/pitchtunes
maxmixmaster P23: tack
Its Tricky!