Reason 4 www.propellerheads.se
skarom lägga till vst stöd ? :)
Nice :) Längtar tills den släpps!
Jag tycker att uppdateringen verkar riktigt lovande, den nya sequencern verkar så mycket mer lätt jobbad och snyggare än den gamla. Det är riktigt bra att man kan skapa flera spår i samma kollumn för en device och slippa köra flera sequencer spår som i den gamla. Det är bara att trycka på Add. alt funkionen så skapas det ett nyt spår, snabbt och enkelt.
Synthen Thor ser riktigt lovoande ut med 6 olika osc att välja mellan och fyra olika filter som har vardera 3 platser var.
Regroove mixern är en intressant och mycket smart idé och kommer nog att göra arbetet mer svänigt :)
Kan hålla med om deras nya design inte är den snyggaste när det gäller Thor och regroove mixern men man kan ju inte få allt.Som danet sa här längre upp så kommer Reason mest troligt aldrig att få vst stöd och jag är glad för det. Hela konceptet Reason skulle falla som en sten, programmet skulle tappa hela sin mening. Men en ny avdelning för inspelning av audio skulle vara mycket trevlig men jag tror tyvärr inte att vi får se en sån avdelning heller i 4.5 versionen eller i senare versioner, men som sagt man vet ju aldrig ;)