I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

prog som wavelab till mac..?

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2006-10-29 10:25

prog som wavelab till mac..?

Hej
Har haft mycket hjälp och jobbat super mycket med programet wavelab och samma typ av program som soundforge..
Och nu när jag sitter här med en mac så undrar jag om det finns liknande prog till wavelab och soundforge till mac?

Har sökt igenom forumet men hittar inte så mycke av intresse..

BLESS!

2006-10-30 00:04
Finns ett som heter Peak och ett som heter Soundtrack
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet
www.myspace.com/miomusik
GFX YO!
Rappare

2006-10-30 00:43
det finns ju något som folk säger är ett av de bästa som finns , som är just för mac . logic pro eller nåt , fill me in !
Aii

2006-10-30 01:36
Logic Pro e för MAC va Cubase e för PC
---

här e enda jag vet om (har PC)

WaveEditor

---

har läst nånstans att folk som har MAC kör PC emulator för att kunna köra WaveLab
"bitchslap efter bitchslap vaknade ja sakta till liv.."

2006-10-30 01:36
Det är en sequenser, men absolut kan du använda logic pro som audioeditor
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet
www.myspace.com/miomusik
GFX YO!

2006-10-30 01:40
oj. hittade detta hehe. nu har du lite att gå genom ;)

MAC Audio Editors
"bitchslap efter bitchslap vaknade ja sakta till liv.."
Producent

2006-10-30 01:57
Peak är grymmt bra.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2006-10-30 10:05
okey peak funkar det som en vanlig audio editor som wavelab.. Vet någon om man tex kan dra upp ett montage som jag tycker är super bra att man kan göra i wavelab`?
Känns lite läskigt att börja jobba med nya program he he

2006-10-30 16:53
säger som tidigare.. peak är jävligt bra. vad exakt ska du använda program till?

2006-10-30 19:51
spela in  lägga soundfx på mixes lägga effeketer på olika ljud, arrangera klippa mm mm

BLESS