Bästa mixen och fetaste beatsen..
Nämn era favorit- beats och -mixar genom tiderna...Håll er till en av varje.. det blir lättare att kolla upp alla låtar och att få en överblick av vad ni tycker.. en liten motivation oxå kanske...
Mina:Beat: The firm - executive desiscionAlla som hört den vet nog varför..Mix: Maria carey - Bounce Inte hiphop men iaf... la märke till de när mina syrra lyssna på den.. kristall klar mix. Core Alltså jag mena enskilda låtar. Vilken låt du tycker har den bästa beatet och också vilken låt du tycker har den bästa mix/master (alltså där du tycker ljudteknikerna gjort ett bra jobb av nån anledning).Ska kolla upp gravediggaz låten har skivan som den är på men kommer inte ihåg hur just den låten lät...
Finns så många.För att berömma ett av sveriges FETASTE beats genom tiderna.Låten : TLK - Cashen dom tas.Så snyggt producerat och nice sound!!
jkstR P19Fick precis upp samma tanke häromdan. kul att du nämnde det. jag håller med dig
Aura Håller med, många av masses beats e sjukt bra. Han är lätt en av världens 5 bästa producenter. Swedens best kept secret.. han borde skicka några beats över atlanten.