I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-08-21 20:16

Beattävling

Yo yo!

Känner att det vore kul om någon kunde ta tag i något. Nu när skolan har satt igång blir man automatiskt relativt deppig så en liten mysig tävling skulle väl inte döda en.

Någon som har lust att ta tag i något, jag (med flera) hade önskemål om en tävling med fokus på lite mer old school stil över det, lo-fi och okvantiserat, shooho :)

Jag känner att jag inte är tillräckligt engagerad människa för att ta tag i något, jag kommer bara med ideer i hopp om att någon ska nappa. Kanske kunde slänga upp en sampling + ett trumbreak så har alla samma "grund" så att säga, så får vi se vad whoa folket går för. Sen kan vi ha 3 domare som gärna har hjärta för lite mer "old school hiphop" som avgör vem som förvandlade bajs till guld bäst?

Kom gärna med ideer, förslag på domare och sånt där, tråden är eran..jag kom bara med ett förslag, har inga krav även om det verkar så, men sist blev jag besviken på beattävlingen vill jag minnas...

ta för er !

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.