I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tips med köp av studio

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2006-07-16 12:56

Tips med köp av studio

yö, jag skulle behöva hjälp med vilken av dessa 2 som är värda att köpa. Fördelar/nackdelar..
jag har fan ingen kolla på vad som är bra och så. men gissar att nån av dessa skulle duga hyffsat. . ska ha den till att spela in lite låtar ( räpppaa lite ). och pallar inte lägga ut hur mycket som helst. kör mest på skojj . peace

1: www.emusic.se

2: www.emusic.se

yää..

2006-07-16 13:35
köp en preamp och en mic och sen sladdar och stativ sen puffskydd...det kan du få för typ 2000 kr...mitt kostade iaf runt 2000 kr och det är cool kvalla..sen beror det ju på hur man kan mixa oxå..=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-16 13:36
dock vet jag inte vad exakt du kan köpa men adk51 e är ju en bra mic och sen så nån kukig preamp typ...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-16 14:33
thx . ska kolla på de;.

2006-07-16 14:55
för som jag hört...om du bara ska hålla på me rapp inget mpc monitorer osv osv osv...så är de bättre att köpa preamp än mixerbord...blir bätter ljud..sjklart så kan du köpa en mixer sen och koppla in din preamp till den sen...

2006-07-16 14:56
okaaj , ska bara köra lite rapp på halv serriöös.. yhx för tips . peace