I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-02-22 19:27

ljudredigering

nån som vet något ljudredigeringsprogram som har zoner där det står exakt hur lång tid varje klipp är??

2006-02-22 19:28
wavelab?
ajt?

2006-02-22 19:35
ofan, hade det en gång i tiden. kom inte ihåg att det hade zoner.. men det va nog en äldre version. tack för tipset

2006-02-22 19:52
jag förstår inte riktigt vad du menar med zoner. men man ser hur långa ljudfilerna är osv i wavelab iallafall.
ajt?

2006-02-23 16:22
Alltså som på en mpc eller beatslicer eller recycle där man delar upp ett spår i flera delar tex kicken för sej snaren för sej osv för att sen exportera alla små klipp tillsammans. Ett liknande program.. men där det står tiden på varje klipp.

2006-02-23 16:24
jag rekommenderar soundforge for all ur sampling/pitchin/cuttin needs.

Alltså som på en mpc eller beatslicer eller recycle där man delar upp ett spår i flera delar tex kicken för sej snaren för sej osv för att sen exportera alla små klipp tillsammans. Ett liknande program.. men där det står tiden på varje klipp.

Varför vill du göra så? Lätt fetare att klippa ut oneshots.
Iaf, Recycle funkar bra till dedär har jag hört.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-23 18:17
PA P20:

Låter som att det är recycle du letar efter...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-23 19:14
Jag skrev lite konstigt förut menade förståss att exportera dom samtidigt som olika filer..

Nån av er som har recycle som kan gå in i programmet o kolla om man ser tiden på varje enskillt klipp?

Måste veta innan jag köper/laddar ner det. inte värt det om det inte gör det.