I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sökes: 1 beat var av varje proddare

Vår Hiphop - Producenter & DJs

Producent

2006-02-14 08:17

Sökes: 1 beat var av varje proddare

Eftersom förra tråden började bli knasig och kladdig försöker jag igen på ett annat sätt.

SÖKES
Producenter som orkar prodda en beat var, så att det går lite snabbare eftersom detta projektet ska fan bli av.

Så alla proddare, jag skulle uppskatta en beat var.

Jag KOMMER att propsa er på skivan, ert namn och info hur man kontaktar er kommer finnas på skivan även !

Vilka stilar av beats jag diggar är Premier, Ayatollah, Alchemist med mera, älskar beats med cuts.

Saken är såhär...
Söker just nu en eller flera producenter för specialformade beats, jobbar just nu på en EP som kommer att släppas gratis i höst på Göteborgs kalaset.
Antal skivor som kommer tryckas ut är cirka 200-300
Kommer även finnas ytterligare 100 skivor för GRATIS beställning på min hemsida och för nerladdning, detta är ett massivt projekt jag sysslar med och budgeten kommer gå på produktionen av cdn så tyvärr kommer du som producent inte få några cash, men en jävla massa props för ditt sammarbete.

har 2 gäster än så länge som skall gästa på 2 låtar
En av dem är BlazRoca från gruppen XXX Rottweiler som är kända en del utomlands och på Island.
Den andre som kommer vara med är PhatSkinny fast ej riktigt säker, kommer bekräftas senare i år.
Mer gäster kommer såklart, men oklart i dagsläget.

Min första demo EP finns att ladda ner här

Intresserad ?
Adda mig på msn [email protected]
eller skicka priv msg här.

Pööjz !

Since 1984
@realgizlee // twitter