hallå.. va e detta , shaaare with the rest of us =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
"I'm working in the fleamarket so early/been working here evere since my mama was a baby/just because the rhytm is slow/it don't meen that you can't flow". samanfattar det hela.
www.discotheque.se
Underbart! Underbart! Vilken underhållning! Flera hundra reason-proddare, några sanningssägare och alltihop kryddat med Large Money-medlemmar! Oslagbart. För övrigt gör jag bäst beats i Sverige. Whoa's tron får ni gärna hålla för er själva. Coolhomo har min röst.
Skivsamlare
2005-11-06 21:32
jag vill veta vad icetail gjorde på festen i helgen!!!!!!!!!!!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
^^ me too!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad jag har gjort eller inte gjort, behöver inte jag basunera ut härinne; det jag säger i mina låtar, kommer från mig själv; om ni tar er tid, lyssnar på t.ex. "Souljah Story", just den låten, så fattar du kanske vad jag menar när jag kallar mig just det; en soldat. Jag kommer från en bakgrund, en plats, som är annorlunda; i tankesättet. Jag behöver inte ljuga för att må bra; säger jag att jag har, t.ex., hållit i en pistol, då har jag det. Säger jag att jag har gjort det eller det andra, då har jag det. P.S.: Att få tag på vapen, speciellt idag, är inte svårt. Att ALLA i Sverige inte passar in på våldsironi-stereotypen, eller backpacker profilen är inte mitt fel eller problem. Som jag sa tidigare; kom se mig. Möt mig, jag finns inte bara härinne, jag andas luft precis som du.
www.juno.co.uk Japp, här är det och det är väl helt obestridbart antar jag. Att bara nämna typ mc new nigga och dj nobody som kompisprops är väl helt onödigt i sammanhanget.
typ så här bra är han:
"Great instrumental hip hop/funk beats from this swedish producer. I really like the library sample on "Blood money". Perfect for people into Stonesthrow & leftfield hip hop." - Recordmania "Finally a producer who makes instrumentals that are interesting to listen to, great beats indeed... If if ever there was a bastard child of DSP, Portishead and The Herbaliser, McDoom is it!!" - Ollie Teeba (Herbaliser), London "Wow. That's very, very fresh." - Paul Nice, New York Alla har givetvis olika smak och preferenser, men det här är så himla konkret tycker jag!
=)
Exorsixten är ju många snäpp över alla här på whoa
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
Emcee_M P23: sluta ljug...
Moderator
2005-11-07 17:45
Hehe asså alla som undrar så har de inte hänt ett skit de är bara dem som håller på att jävlas eller typ försöker vara lustiga.. Alla som undra så har ja aldrig varit i boden och har aldrig vart på någon tråkig 3,5:a fest däruppe .. tack för mej !
UGCD! THE WORLD AINT READY.
Devil McDoom - http://www.twitter.com/doomsthlm
Jag vem fan annars!!!!!! Ge mig tio reguest på vilka beat på stilar ni vill ha o jag svär på allt att jag redan har dom på lager!!!!!!!!!!
i Aint No Hater Cuz It Aint In My Nature www.indoproductions.com (OFFICIAL SITE OFF INDO PRODUCTIONS- Free beats every 2 weeks, mixtapes, beat compotitiens, and every thing that happens at INDO PRODUCTIONS) KeeP SMookIN www.myspace.com/indoproductions
Måste säga Word-Rec , Memo och Ice-Tail .
DD Productions 2oo7
va trevligt... man fick va me på ett hörn enligt någon.. *wow, hehe
däremot måste jag dock påstå att Memo e grymt underskattad. killen e juh musikaliskt så de skriker om det :) haha tack son_of_allecz .. du har fattat!! :p sj tycker jag.. roligaste , najsa beats.. e 6-10 exorsixten (men tycker han börjar gå neråt lite.. hoppas på uppförsbacken snart) .. xeilon , han får till ett tungt sound o kan sin grej lixom.. bra på att prodda.. kryptonite längesen man hörde nåt me dig/honom .. men d jag hörde/brukade höra va riktigt najs.. funky dirty shit.. sköna grejjer.. många av dom ovannämnda, inte för att dissa, men kan knappt lägga bas.. förstår inte.. basen e den stora hemligheten i beatet.. tycker jag.. ge basen ett gung.. så vips! svänger hela beatet..
www.myspace.com/furiousbeats1 www.myspace.com/headlikeorange
vilket tjafsande
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
jag tror det finns några som skulle digga min producents stil bara dom tog sig lite tid och kolla:
pace.com
memo - hehe, tack mannen. du vet att jag diggar dina grejer också. har ju vart borta i london utan dator i åtta månader, men nu e man hemma igen och ska ta tag i skiten, haha. måste bara styra upp min vinylspelare
Jag är starkat i världen
QDIII!
(och fyra)
personligen så tkr jag att jakobone är fett duktigt word-rec oxå men ja tkr yoni och askin är så jävla härliga.. min stil på beats!..:)..
jag har inte hört den bästa än
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
201
http://www.myspace.com/neckshotproductions<br>Fuck Flyckt
Word-Rec
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
Berglund
SrInG uT i SkOgEn!
finns många bra att nämna diggar word-rec, JakobOne, Flipside productions, king al, och många fler....
Yoni of course...
http://biggedy-b.blogspot.com
word rec e astung.. men personlig favvis e fan memo, shiit... najjza grejjer han droppar... lätt mest kung utav alla på beats här inne... sen hur fan folk kan nämna Ice Tail förstår jag inte alls? hur mycke jag än vrider och vänder på skallen... visst, han har blitt mycke bättre... men han e ju knappast mer än okej?
http://www.myspace.com/akinonline
Moderator
2006-07-17 17:44
Okej nu nämner alla Akin han verkar vara lite avis ! tack för att mitt namn dyker upp.. det får mig att fortsätta !
Large Money gör bäst beats i sverige
Har Inte lyssnat så mycket på andras beats, men det a har hört ifrån world-rec är nice, så mitt svar är World-Rec När jag ändå är uppe i varv, var inte rädda för Jose DGC productions Mixtape "the unbeatable" som kommer i slutet utav AUG, allt så klart exklusivt för DGC Mixtape. www.myspace.com/josedgc för mer info Slår vad om att det kommer vara med på bland top 10 mixtape genom tiderna i sverige.. Bbrrrppp One Jose
WWW.JOSEDGC.COM WWW.MYSPACE.COM/JOSEDGC WWW.GRIND-MUSIC.COM
Maestro Minded, King Al, Legenden..
word-rec memo big fish
work some magic
att man namner icetail...hahahahahahahaha
http://biggedy-b.blogspot.com
ja tkr vissa beats som bagarn har gjort är så jävla klockrent bra...de måste va dom bästa beatsen..dock håller inte alla beats lika hög nivå men ändå..
haha.. några som gillar iaf. Resten kan bara vänta och se. Själv får jag nog dela upp det lite. Kan nog inte säga nån som är helt komplett här på whoa... Kryptonite tar ljudbild. Memo tar sväng. Chubby tar västkust. King Al tar boombap. Ljudas tar dnb. M-A-C tar rnb. och resten har inte lyckats övertyga mig. Antingen för att ni suger eller för att jag inte hört nåt.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
iCeTaIl P19 haha.. nää, d e lugnt
http://www.myspace.com/akinonline
i Aint No Hater Cuz It Aint In My Nature www.indoproductions.com (OFFICIAL SITE OFF INDO PRODUCTIONS- Free beats every 2 weeks, mixtapes, beat compotitiens, and every thing that happens at INDO PRODUCTIONS) KeeP SMookIN www.myspace.com/indoproductions
jaja, när ändå reklamen var igång så spana gärna in mina grejer...
inge jävla midi piss, förutom lightwaves beatet som ligger uppe
www.myspace.com/phunk2 förövrigt så diggar jag det jag har hört med
JakobOne , fattar dock
inte varför folk diggar
wordrec så jävla mycket,
xeilon brukar göra bra beats, inte allt jag hört men mycket, men det är väl
King Al, Hands och Ljudas (TRUM&BASEN!!!) som jag tycker utmärker sig mest.
så nu vet ni det med.. hah
Fattar inte hur alla kan snacka så jävla mycket om bästa hit och bästa dit, hur mycket har ni egentligen hört av alla här? tror ni alla slänger upp det på whoa direkt ett nytt beat är klart? ta bort denna tråd plz
Pumba1337 P1 jag lägger aldrig upp beats här :) låtar däremot.. förutom beat-tävlingar.
samma för mig, när ska du hälsa på i l-a da? :))
Jag har lagt upp typ ett beat för kanske ett år sedan. Innan dess hade jag inte lagt upp nåt på ett par år till.. Dock massvis av låtar.
Jag har några härt.. Core-ice tail,severe.jose dgc, word rec- Timba land.. dr,dre.. aaa det är så
Smeagol vet vad han snackar om :P tack man, fast det var ingen nyhet att jag är en av de fetaste här, inte direkt någon fet konkurans häller :P skoja bara haha One jose
WWW.JOSEDGC.COM WWW.MYSPACE.COM/JOSEDGC WWW.GRIND-MUSIC.COM