I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Panic Room Studios - Har öppnat dörrarna

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2005-08-01 00:52

Panic Room Studios - Har öppnat dörrarna

Från och med första Maj öppnades dörrarna till Panic Room Studios. Under nära fem månader har vi ställt iordning studion, men nu är det dags att börja ta emot bokningar.

Studion ligger centralt i Stockholm - Södermalm, har kontrollrum, studiorum samt sångbås. Studion baserar sig på analog/digitalteknik, för att få det bästa från båda världar.

Intresserad av att hyra studiotid? Vi erbjuder helhetslösningar, var du än befinner dig i karriären. Behöver du spela in vokaler i en professionell miljö, mastra/mixa dina hemproduktioner eller utföra hela projekt, så har vi vad som krävs. Självklart till ett bra pris.

För kontakt och information, maila på:
[email protected]

Hemsida:
http://panicroom.labrat.se/

2005-08-01 02:03
tack! märkte att det var strul med "direktlänken", men det fanns inget sätt att redigera ett postad inlägg?

hemsidan är förståss under konstruktion ;)

2005-08-01 21:02
..måste va en jävla konstruktion det går ju inte ens å komma åt skiten
//Spliffan

2005-08-01 21:10
Det är ju fan nära mig :D
lust att pma lite prisexempel på typ ungefärlig/exakt timpris, mixpris, masterpris osv.
http://www.myspace.com/souldbeats

2005-08-01 22:43
>måste va en jävla konstruktion det går ju inte ens å komma åt >skiten

Jo då, hemsidan ska funka.
Men tydligen gick det inte att skriva ”http://” i HTML-koden av nån anledning. Vet faktiskt inte varför det inte fungerade.

testa istället att klicka här nedan

panicroom.labrat.se/

Det borde fungera. Finns inte så mycket information på sidan just nu. Så maila istället om du vill ha mer information.

2005-08-01 22:48
Va fan. Andra gången jag gör samma fel.

panicroom.labrat.se

Jag röstar på att Whoa fixar en redigeringsfunktion av de inlägg man själv gjort. Känns som jag skulle behövt det här ;)

2005-08-01 23:27
Vore nice med lite bilder samt nån info på exakt vad för utrustning ni använder, Piz!

2005-08-02 15:18
ColdJazz Aah den funka idag.. testade igår (eller vare förrgår?) å då gick det inte oavsett, fast jag skrev rätt adress. Sidan var nere. Men nu funkar den.
//Spliffan

2005-08-03 04:37
>Lägg inte upp en sida som "är på gång"

Den är å andra sidan mer än bara ”på gång”.
På sidan finns den info som behövs för att ta kontakt med oss, alltså det som var viktigast att få upp på nätet.

Visst, mycket kommer att tillkomma, men det är i alla fall ingen ”under construction-skylt" på sidan ;)

2005-08-03 04:44
>Folk kanske vill veta vad ni använder för utrustning, vad ni har för >kunskaper (bakgrund, meriter, utbildning, referenser?), och ungefär >vilken prisnivå ni ligger...?

Det kan man få reda på om man skickar PM till mig här på Whoa (som några redan gjort), eller maila på [email protected]

Men ang. prisnivån.
Vi ligger på ett introduktionspris på mellan 100-250kr/timmen beroende på vad du vill ha utfört.