I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Som punkt i livet

Vår Hiphop - Lyricism

   
Rappare

2013-12-11 10:43

Som punkt i livet



Som punkt i livet tog droger klivet in som hiv i livet, som redan känns tungt, svårt att finna kraft och le lugnt, åt allt som är tungt.
Då livet givet serverar förgiftad saft (ghb ) och rygg dunk är det väl inte konstigt jag snabbt tog en stygg klunk ur en trygg dunk, jag blev snyggt lugn med en flykt lögn.
Trots bön och tycken blev jag kvar bland rön och rykten som ett könssmycke på en död jycke.

Vilken soppa, krossat hopp, kopplade känslor till att vilja hoppa, stoppa i mig kross av roppar, i hopp om att sluta floppa och dö när jag låg på topp, men även det vart en flopp då jag redan härdat min kropp med Ghbtvål i långa lopp,
så allt jag fick var kål och dropp till mitt blodomlopp,
Hjärtat gjort av stål eller nått, för det tog aldrig nått stopp eller gav någon propp utan det gav mig istället hopp.

Nu är jag drogfri och glad och vänder tråkigt blad med bråkig dag bort från frågvist barn.
Pappa? ja, hela dan! Så måste nu vara en logisk far och inte en tappad Fan som stapplar fram i år och dar som fuckad man. Det fattar man! Vinden har vänt, vill förändra, dörrar stängda, chanser brända. Aldrig ska jag återvända! Love!

Sometimes I sit and look at life from a different angle , dont know if I'm gods child or satan's angel.