I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ännu en natt

Vår Hiphop - Lyricism

   
Rappare

2013-12-11 09:39

Ännu en natt

Ännu en natt där tankarna skriker ditt namn, drömmen om min skatt som jag håller och ankrar i min famn går fan inte släppa..

Jag vet att jag borde låta dig gå, men om killen du ville ha då, nu går att få, borde jag släppa allt som jag älskar så?

Att jag älskar dig med varenda millimeter av min kropp gör att känslorna svämmar över och växer utan stopp, vill du att min lust dör och ger opp när jag för engångs skull tänker med mer än bara min snopp?

Jag försöker verkligen bara få dig att vara glad, ett leende från dig är det som bygger hela min dag.
Jag blir kanske för mycket det vet jag om, men är det inte bättre, än för lite, som när det slog slint och jag fick starta om?

När jag säger att jag kommer göra allt för er, så menar jag verkligen att du kan räkna tusenfalt på att Du aldrig kommer få det kallt något mer. I alla lägen kommer jag finnas som din livskamrat, aldrig lämna din sida, utan som en krigssoldat kommer jag kämpa och övervinna alla hinder som par kan stöts vid såklart!. Du är den jag vill ge glädje, dig som jag vill dela sorg och skydda som en STOR jävla BORG!

Sluta inte älska mig nu, jag är ju gratis och bra din.. Fattar du!
Jag kan liksom inte sluta älska dig nu, och vill du det så är du inte du.. Fattar du, snälla du?

Jag vet efter allt som jag insett av timmar i tankar jag inlett att du älska mig ganska fett... Och det var då, när inget var lätt..
Så,
Tänker inte ge mig nu, när jag ser så klart, rensat bort bristerna som gjorde mig till någon form av klåda som bara kunde såra Jag begravde kaos och slutade droga så tänker inte släcka den lågan jag så starkt binner för, du och saga är för dyrbara så de kommer aldrig på frågan.

Stöt inte undan mig, Snälla.. Kom istället hit få en kram och lek tillsammans med mig och saga.. Kanske en lång massage efter vi lekt Tuff tuffa tåga? Du och saga hos mannen som älskar dig så han plågas.

Sometimes I sit and look at life from a different angle , dont know if I'm gods child or satan's angel.