App - Terapisoffan Det känns fel att säga depressionmen i brist på bättre ord kan vi säga atthar aldrig varit nån som väntar på nåt gott ska händaså jag gör vad jag kan för att slippa somna ensamjag behöver nåt som botar den här ångestkänslanav att höstnatten slukat våra sommarkvällarså jag har druckit flera dagar i rad nuvill bara ha dig tillbaks nuatt allt ska va som det va numen det är spriten som talarblir för svag av ett avslutkan inte säga vad jag kännerför det hjälper bara henneatt gå vidarevill bara skrika detmen inte ge henne bekräftelsenså jag ignorerar situationen och tar ut deti en vers om det, vi kör ochvi kör ochvi skar våra bromsar i nedförsbackenska vi väl sprängas låt oss explodera vackertmen jag är smutsig hjärtat ingen plats för sånten kameleont, kanske mer en vagabondsom knyter känslorna i luffarsäck och vandrar bortdit nån och jag så tillfälligt kan kallas ossjag menar, ni är många och jag är envälj ett datum och ta mig hemjag vill bara inte vara självvara själv, jag vill bara inte vara självså kan du inte träffa mig tillräckligt oftakommer jag bara va med dig när du inte är bortaför jag kan vara din när du sitter i soffanmen såfort vi är klara har jag minnen som krossar mejså jag måste hålla mig upptagenför känslodöden och att jag inte är upptagenmen jag vet självatt det finns inget som är trasigt "för stunden"måste sluta vilja bygga ett familjehem på trasiga grunderfår aldrig villan volvon barnen och hundennär allt jag jagar är sprunget ifrån eskapismoch allt dom jagar är flykten och nästa kickoch jag har skrivit den här texten i fyra årbara omformulerat efter tidens spårför det är alltid samma grej, jag tackar nej till varje tjej som skulle göra allt för mejoch spelar på osäkra kortalla jordnära som väljs borttill förmån av oläkta självskadeärrvarje kyss är mest som rysk roulette och vapnet är osäkrat"Vi" har varit jag med så många andravill bara att nån ska stannaför jag trött på vad jag är bra påvill inte va såmen jag gör det bästa av sättet jag fåttoch kommer fortfarande lyssnapå alla mina vänners ex när nästa har gåttja jag har tröttnat sen längemen gör det bästa av sättet jag fåttoch kommer säga samma sak om alla mina vänners ex när den nästa har gåttför jag saman är ledsen ett tag och det hör väl ditmen vad spelar det för roll vem man dör bredvidja man är ledsen ett tag och det hör väl ditmen vad spelar det för roll vem man dör bredvid