I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kärleksprosa i dur som spårade ut helt

Vår Hiphop - Lyricism

   
Rappare

2013-07-05 10:06

Kärleksprosa i dur som spårade ut helt

Jag har länge sett hur du dömer när du tittar på mig,
med beklagande ögon som jag vore efterbliven ey.
Din fitta du har ingen aning om vad jag har gått igenom,
Så kolla inte på mig som jag bara har lekt med lego.
Mitt livs historia täcker bibelns alla sidor, från början till slut, till den sista jävla sida, din libido invalda fucking fitta.
Jag gav dig allt, vad gav du mig?
Djupa sår där du spottar salt..
Du är kall och jag vet varför,
jag fucka till det duktigt så skit borde jag ha!
Och det skulle jag TA!
Men du gav mig inte bara skit utan du sket ner hela mitt sinne och förpestade mitt liv och lemlästade mitt inre.a
För det du tog och det du gav, var mitt ALLT
Saga är min himmel och hoppet blir mitt hav,
utan toppen i mitt liv, kalkas allt samman, de vore droppen, livet som halkar ut kroppen och alltsamman hade fallit ner som sandslotten du just rivit ner.
Du som sa att du var så förstående, förlåtande och att allt var övergående.
Du snackar så mycket skit och det värsta är du tar i med flit,
satsar hårt på att skada mitt redan fuckade liv!a
Kunde du inte lika gärna skjutit mig i bröstet eller knivat mig med en hiv-ner-smittad kniv?
Det sägs att allt har sitt slut, och de var uppenbart, allt gick snabbt, var akut.
Trots mitt, då, gangster glorifierande beteende gav jag dig både barn, orgasm och leenaden.
Och visst fan höjde jag dig till SKYARNA och till en början såg du upp till MIG
Men medan jag brände byarna byggde du upp ett NEJ

Vad hände vem är du nu,
Vart är den jag kände?
Vem fan är du nu?
Tydligen bara en bitch jag tände på..
för du skiter uppenbarligen i allt som händer ändå.a
Så ska jag vara helt jävla ärlig!
Nu blir det pass till Kärlek.... FUCK IT.
Helt Ärligt! Ändå bara i början det är härligt!
Gos, pipp och vänlighet blir snabbt ett minne-blott, när hon säger det är nog, så var de färdig stekt och färdiglekt.
Jag kommer ihåg så många gånger jag försökt agera den vuxna av oss båda två, tog första steget ana oråd men tog mod ändå sa
-”Men du Snälla, vi är vuxna, Kan vi sluta skälla och bara utgå från att vi har ett barn ihop?
– Nej! Du är inte lämplig som pappa med ditt gangsterhumör!
Va då gangsterhumör, är du bättre då, en fortväxande cancertumör på crack, när allt som du rört vid blir svart sedan vill dö.
Och jag gör allt för att förändras, även fast mina val är rätt och bör föredras, gör de dig galen och tillståndet ditt farligt försämras, Du borde skämmas!)

Så nu är jag bara arg och besviken,
sönder ärgad av denna miserabla skiten.
Less på allt, fy fan för allt,
fan för alla snillen du tar och vinner stöd från,
Ni ser till så en liten flicka inte får träffa pappan som älskar henne mer än något annat, det gör mig så förbannad ja fy fan för dig och ditt ständigt översaltande tjatande.
Har bara hört hatfyllt tjat & skrik,
den sidan håller du väl dåld för familjerätten,
där du målar upp dig själv som ett helgon som fått the Big bless.
Så kännerjag mig fuck FISTED..
Och de får kosta vad det kostar, för kommer krossar alla klossar, till allt lossnar och ja kan forslar bort allt salt som du ständigt propsar på att rossla fram.
Vill inte förlora mer av mig själv, nej,
trots att jag flörtat med tanken med döden,
fler gånger än jag fått ett nej så var det du som var min älskadetjej,
Mörkretshärskarinna både satanist och perfektionist,
som snabbprogrammerade och beväpnade min ångest,
lustfylld av herr ågren som serverade mig val som var permanenta,
kände jag mig smått glad,
som jag byggde upp ett förväntande inför sitt val i Kategori Destruktivt tänkande och en självskadeglad.
Allt jag kände var att knarket skändar mig,
så varför inte dränka mig och bli funnen,
ja försvinna, vara helt försvunnen, hittasbunden och huggen.
Kan till och med tänka mig att bränna ned mig själv för tanken känns allt mer lockande om att sluta i en älv då alla sinnen klockades i jämntakt med ett stinkande kadaver från sönderskuten älg.
Och bara på en enda helg har jag Levt med mer självhat än du kan HATA!
Trots att du rivsratrar dagen som mörkretshärskare, så härsknar du till som en flata
som sur mjölk häller jag ut dig ur mitt liv, raderar alla minnen, och stryker ragata från kartan.
Men trots allt jag krystar och vill hata denna tjej, så om sanningen ska fram, har ja aldrig lyckats hatat den tjej.
Och trotts att du är en så FUCKING-ELAK, Hade jag fan aldrig dig nekat, förnekat dig likt judas. Var jag så elak? Tänk efter? Drogerna gav dig obehag, men förutom det? Gav jag dig skoskav?
Hade jag någonsin tenderat till att slå dig, eller kalla dig fet?
nej, jag hatar män som slår kvinnor, och det vet du så jävla väl.
Så varför ljuger du och säger jag hotat dig, eller genom att hota din far skall jag ha hotat att slå eller boxas måste du vara hög på coxset som ni frisörerna skrytsamt gärna tar.
Men nu i efterhand har mina tankar gått på gränsen för att du ljuger om hur jag suger som farsa Tro fan att man känner sig maktlös, och blir sugen av rent tankelöshet och visst smaklöst återspelar jag din galla skrikande scenario där jag duger och till slut bjuder upp dig. Dels för att du tog min "så kallade" bästa vän, och sedan för att du behöll hans "så kallade" stora lemmar, du fucka till allt. DU. Kom inte med något jävla men. för när jag satt inlåst av de de stora blå varför kunde du inte hålla fittan under fullkoll, utan istället sprang ludret runt och lekte hora med nollkontroll.
Men eran solksens historia äcklar mig fruktansvärt, han dödade sitt ex, är de något du faller för och tycker är beundransvärt, kanske något även du kan dö för?
Skaffa BÄTTRE KOLL OCH FULL KONTROLL
Hoppas du hade det kul, för det hade jag knappast
Att du är så jävla ful var svårt att inse och fatta
kokar av ilska så ja snear, lackar,
du är en äcklig mother fucker!
Fint skal, smutsig själ, Dina val men till vilket skäl!
För du kunde verkligen skapa ett helvetes KAOS av många orsaker
När du vara billigast av allt på LAOS högprutande gågator!
Ofta jag tog tre steg tillbaka men spurtar nu framåt, Snedsteg ibland men störtar nu aldrig.
Har aldrig gått en rak väg utan att vackla så jag spottar eld på dig tills du brinner som en fackla.
Jag skriver nu mera endast fuck ya till dig som tacktal för vad har jag dig att tacka för, du är smuts för miga

Sometimes I sit and look at life from a different angle , dont know if I'm gods child or satan's angel.