Padawon - Våldtäkten Svensson-livet, samma gamla planer för dagenVakna upp med damen och barnen, hur klarar jag av det?Jobbet kallar, bussen dit, 9 timmar det känns i benenEtt sunket liv, det händer ingenting efter kneget Avslutar dagen.. sätter på jackan, småsnackar med vänner i trappan Vi säger hejdå och vänskapen stannar där mellan oss allaHatar detta Tragiska slut, på väg hem med bussen till barnen och frun.Jag önskar att denna situationen var något jag kunde ha tagit mig urAldrig mitt liv, jag är fast men vill fortfarande ändraMen rädslan över att vakna upp ensam...Den får mig att tänka hur jag inte vill... Spendera sista tiden på dödsbedden utan någon som hälsar Vissa dagar har varit bra men de var längesen senastMan kände den sköna känslan att leva..Behöver orsaka förändringen genastSå jag får syn på dig i parken, påverkad på alkohol och annatSå springer jag efter o slår dig i ryggen för att få dig att fallaDu trillar i backen. jag hoppar på dig slår en stock i ditt bakhuveDu somnar och jag öppnar din käft för min snopp ska bli avsugenKnullar henne i munnen samtidigt som jag stönar högtTar två fingrar i fittan o ett grepp runt hennes sköna bröstJag förtjänar detta, jag känner mig både lycklig och gladNär jag insér att jag har gått bakom två ryggar idagFrugan ringer jag klickar, nojjar och kollar runt men ingen som tittarGår längre ner drar upp en stock och stoppar in den i fittanHorjävlen blöder och jag känner hur hon skadas för livetTar upp pillerna och sedan drar jag dem i mig, Skriker "NU SKA DU DÖ DIN HORA" Sedan tar jag upp knivenSkär halsen utav horjävlen för att sedan springa o starta upp bilenJag tittar bak och ser henne ligga där ensam o avslagenOch det krävdes att sätta punkt för någons liv för att se en mening i vardagenMen jag älsakde dig, men enbart för stundenPå väg in till sovrummet, jag ser hu du kelar med kudden.Du fick att göra det, och jag kan inte tacka dig nogMen jag kommer på en idé som innehåller knivar o massor med blodFrugan dör nu och jag känner hur ångesten lättarJag skäms inte när jag erkänner imorn, jag är stolt över detta(Inlägget ändrat av Padawon 2013-06-11 01:35:19)