App - Dimmfragment Ni bara låter allvar måla er in i ett hörnom ni inte lever tills ni dör vad existerar ni då föringet fånga dagen, somnar lagom tills dagarna gryrutan nån vardag att bryta, mer att var dag är nysom budden sa, folk tror att jag är så drygmen jag berättar om problem, det är ni som tar det som skrytaldrig vart den som bryr sig om idioterna senför går en på miljonen går miljoner på enoch det är tveksamt om ni ens hinner med detför självdestruktiviteten har spring i benenni kan inte se det men det ringlar sprickor i min spegeloch den vind i seglet jag har är bara kvar tills dan jag hissar ner detleken blir till allvar, människor blir till monsterpojken jagar draken ända in i stormen (blixten kommer)hjärtan slutar slå i takt till missförståndendär vi dansar ut vår lilla london indieångestbland ångestattacker och tvångsvårdsanstaltertill my darling YOU! ah det måste va vackertvi lever på hoppet men stoppas i falletlossar på handen låt oss krossas mot markenvi målar tavlor med sorgen vi inte käntromantiserar allt fult allting inåtväntdu är min ikväll, min igen, vinglar hembland regndroppar och trasiga dimmfragmentpå en kyrkogårddär vi ingick i en symbiossånt vi håller från din mamma och din psykologjag tycker lika om dig nu som jag tyckte dåoch nån dag ska vi få reda på vems graven var vi kysstes på