Kewdah - Häng dom Droppar denna texten då jag ändå ska recca i dagarna.vers:som en tinner trasa kommer jag på dina läpparjag går med rörtång medans bögarna dom går med käppar(häng dom) snor ditt skåp och visar vart det stårriktig jävla barnidol och blixtarna från toppen slår(häng dom) alla luffare som snackar dynga(märk dom) som går från småsaker till värsta klyshanpcp är det fel känner mig så jävla brahacka barn på backaplan nacka stan och tacka karl(häng dom) menar golbögana där i rättenvar inte kriminell om ni inte kan konceptetfinns så många som har fått sin plats utan nåt krigbrushan han har slitit genom aska, sprit och heroin(häng dom) alla fittorna ska ha distansskäller som en dobberman men snubben är en liten valp(häng dom) alla parasiter utan stilsagt det hela versen (häng dom) vi testar lite tillreff: x2häng dom, ni kan kalla mig för städarenbränn dom, ni kan se mig som den ädlastekänn dom, alla råttorna som finns om kringkewdah står för frihet spring ville du ha biief så ringvers:finns så många som vill sätta mig i klistretmister blev artisten som, greppa tag i mickenklicken säger (häng dom) brushan säger avrättabulorna dom ryker och mitt offer känner magsmärta(häng dom) alla världelösa jävla krypallting har gått över styr för att jag är efterlyst(häng dom) menar domare och nämdemänåklagare fuckar mig men inget stämmer överens(bränn dom) o jag märker dig med varma spliffarsprättar dig från topp till tå men jag stannar vid din fittatitta vad jag hittade en kör som säger (häng dom)brushan säger (blend dom) mannen bara (tänk om)dom kallar mig för olojal vad för jag skippa svartvitlägger dig mot näven du förvändas till en haschbit(häng dom) folket kallar mig för destruktivalla mina gaddar dom betyder nåt ditt jävla svinreff: x2häng dom, ni kan kalla mig för städarenbränn dom, ni kan se mig som den ädlastekänn dom, alla råttorna som finns om kringkewdah står för frihet spring ville du ha biief så ring