Lizen - Är kärlek något fint?
Skrev av mig lite och detta blev det. Är inte speciellt genomarbetad, får se om det blir inspelat, då blir det mer genomarbetat, men ni kan ju slänga en kommentar eller nåt vad ni tycker.
det är så jävla jobbigt att aldrig vara säker känslorna blir jobbiga och jag håller dem för mig själv när jag ser saker börjar närma mig, men jag blir rädd för varje gång jag har fått nåt har jag förlorat det igen kärlek, de säger åt mig att satsa men livet är ett spel men jag vågar inte chansa för jag blickar tillbaks på de jag gett mitt hjärta till varför ska jag kämpa, ja vad tjänar det till om man bara blir ledsen, förstörd och raserad kärlek har aldrig gått min väg, otrohet och förnedrad blåslagen, hotad, kontrollerad och kränkt är det de som kallas älska så vill jag att du hatar mig för jag är rädd att jag går tillbaka till samma spår vill inte hamna där igen och förlora massa år så jag stänger in mig själv, tillåter mig inte känna för den kärlek jag har upplevt, då lever jag hellre ensam
jag tror jag vet där inne, jag har döljt det svaret men jag vill ändå intala mig att kärlek är nåt vackert men igen tänker jag tillbaka på den kärlek jag har upplevt och kan inget annat säga än att jag hatar den skiten kan jag ta åt mig när han säger han tycker om mig eller är allt bara ett klyscha och cirkeln börjar om igen fast kanske är det jag som har dragit mig till svin hur kan man förälska sig i nån som vänder andra kinden till hur kan man stanna kvar när första näven höjs till slag varför stannar man kvar och låter det ske varje dag så jag frågar till mig själv, vågar jag släppa in en ny det känns som ärren rivs upp och bilder spelas på repeat kanske tiden får ha sin gång för att sen kunna glömma bort men jag kommer alltid ha det kvar vad jag fick uppleva en gång jag vill inte tillbaka paralyserad av rädsla nej jag vill uppleva nåt fint och jag vill kalla det för älska
www.myspace.com/lizenmusic
|