[Övrigt] Skrev precis min första battle text, tänkt ställa upp i basemeantality Tyvärr spelare, tog svärd och sablarKrig är min naturGanik kastade bara en fisk till en mördare som en Orca tränareOm jag kort på papper, svärma på sockerrörHan är bara en källa till betala smutsDu är en Raver - du slå mig är ungefär lika sannoliktsom Spike Lee att få den mula och 40 tunnlandVi kan gå en runda, jag ger dig extra tid som dålig beteendeOrgeln taker, samordna ditt öde när jag storma portarnaDu har inte råd att satsaJag ska låsa käkar med en Florida aligator ... Vem fan är du?Hela besättningen rolig stil som George och KramerSe Jag är en kannibal rappare, den nordliga Vordul MegaNaturligtvis är jag större än så corny flakerFick kratrar Punchline formande, du är i dödlig faraBöj, be till din Herre och FrälsareOch jag är inte ens slösa Gloria Gaynor, George Lemaitre,Norman Bates eller Norman Mailer, Maury Schaffer,Foreign Beggars eller Real Noreagasvärma ut bålgeting lögnare#BOLLSPEL!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111(Inlägget ändrat av mfs 2012-11-12 22:42:37)
som Spike Lee att få den mula och 40 tunnlandVi kan gå en runda