Natus - Ser på mitt liv
9 månaders uppehåll nu tillbaks, Ge kritik !
det finns ingenting vackert när jag tittar jag svär / finns inte ens nått vackert i min fantasi värld / Nej hela livet e bara (fucked up---echo) /
jag vet inte ens vad som håller mig vid liv för / jag njuter inte ens även om jag e skit hög / tankarna snurrar på kommer aldrig ifrån / jag sitter fast här bakom ridån / kommer inte ut e bara sjuk / och ser inget slut / o mitt dåliga mående börjar bli rätt akut / jag är tacksam för vad jag har o vad jag fått / inte lätt o visa dock när man ständigt blir missförståd / nej livet är inge skojj / får jag ett leende på läpparna försvinner det på samma gång / ska hoppa från bron snart men det är inget jag vill / och ifrågasätt mig inte all kärlek till min familj / men nånstans går väl gränsen / när man är såhär sjuk och alltid går med känsler / som säger till en att göra det varje dag / och ärlig talat nånstans får väl jag må bra / söker ingen sympati det här är inget gnäll / jag förklarar bara hur det är för mig / och jag tror faktsikt ärligt att harath / har mera makt över mig nu än han någonsin haft / hans demoner är runt mig och äter mitt huvud / kalla det för vad ?? men religon i sitt ursprung / psykiskt sätt är det så illa det kan vara / hej då och tack för att jag fick förklara /
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|