Natus - Fuck The World
Första texten efter ett uppehåll på 9 månader, Kritisera mig ! :D
Vers 1.... ey det finns inga bättre sidor i våran psykos värld / nej alla står och vaktar med ett förbannat förråds svärd / det är så vi går här, brorsan i vår värld / och va skulle hända om vi förändras till låten / ? jag säger du hejjar på organisationer / som sitter och claimar vad staten borde / typ att alla svältande barn ska få mat / när hela deras kassor hänger på vardera stad / det är vi som har fria händer till att casha up / vi som är många fler än dom med att äta up / vi själva faktiskt skulle kunna förändra det här / händer inte för vi som dom tänker på pengar jag svär / så jag är inte bättre än staten inte någonstans / öppna ögonen och ge min tanke en fuckin chans / / Låt oss gå vidare till illuminati / fuck that shit bro KILLUMINATI ! / tv:n ger oss en bild va ? den ger oss två bilder / aoutomatiskt blir en san, mass psykos ( hitler ) / 1 dom gör allt rätt dom försöker rädda oss / 2 dom fördärvar illuminati skändar oss /
Vers 2.... för med 2 alternativ ser du 1som aoutomatiskt sant / som jag skrev som jag sa glöm det aldrig människan / hur som helst vi snackar djävuls dyrkare / världs politiker offrar barn för sin styrka bre / snackar genom kändisar filmer och reklam / snackar genom folk som du och jag skulle kunna va / och jag känner bara hur troligt äre / helt sinnessjukt om just sånna styr världen / ibland ser jag lögner ibland tror jag påt / dom har lyckats med allt förutom att hålla det dolt ??? / eeh stick re ! och om vi snackar 9/11 / en infiltration av terrorister är inte omöjlig heller / men kolla up Mind controll och sen reptilians / kolla det och tänk bara tanken att nån svindlar / följ tipsen långt, ända tills ni sett allt ! / allt är ett pussel där kvaliten e rätt keff man ! /
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|