I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Macki- Väck inte björnen

Vår Hiphop - Lyricism

   

2012-07-22 14:34

Macki- Väck inte björnen

Hallå där, denna kan ha spårat ut lite grann.. Tycker ni jag borde skriva om den eller är den bra som den är?



Väck inte björnen, för sen kommer du inte loss, sliter upp dig i stycken kort och rått

Gör Så du vaknar med Tuber i alla dina håll,  händerna i kors och ber herren om nåd

Detta är ingen metafor,  bevittna när jag slår ner som dån lämnar dig krypandes härifrån

Jag gör så du aldrig kan glömma, för samma scenario spelas upp i dina drömmar

Så Stäng inte ögonen för jag finns överallt, spring ingen stans för jag är alltid ikapp

Rysk roulett med 6 38, Du är tekniskt sätt redan död

Men innan du kastas hastig till ditt öde, ska du vara totalt förstörd

Så jag Kidnappar din flickvän, med repliken " Sötnos hoppa in, vi har en gemensam vän, som softar vid mitt hem"

När hon är tillräckligt nära destinationen, giljotinerar jag henne tills hon får hjärnskador

Släpar henne till källaren och,Binder fast henne med tagtråd vid en trästol, sätter på kameran

Viskar tyst och ödmjukt i hennes öra, Gangbang, hysteriskt börjar hon gap skrika ditt namn

Får spader, så jag tar  in mina fingrar i hennes navel, sliter hårt tills tarmarna faller ur magen

Får panik och ångest, så jag kör därifrån i ett hjärtslag

Plötsligt finner jag mig läsa djävulens tirad, de står nåt om slynor och blodbad

Vaknar hastigt upp naken vid en djurpark, tittar på klockan har vart borta i 6 Dar

Ingen tid till Spillo, Rusar som Ett blad i vinden, ögat fastnar när jag springer förbi en kyrkogård.

Ser en präst en morsa en farsa och son, prästen babblar om ett hjärtlöst dåd

Smyger fram som en ande i dimman med en vass sten i hand, skär upp sonens hals, blodet strömmar ut som en brandslang

Alla glor förskräckt och förstenat, jag får ut mig sataniskt, horan väckte björnen.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.