Isolerad Dåre - I År
Postar denna text här som var tänkt att bli till låt, kanske fortfarande blir det, känner mig bara så trött på den här typen av texter överhuvudtaget, enda jag är bra på att skriva på känner jag, men vill göra annat.
Vers1. Vem är jag? Önskar jag hade ett svar allt jag vet att jag drivs av, ett pulserande hat ett hat som tillslut, växte till något sjukt ett mörker inom mig som ständigt vill klättra ut med en stor jävla kniv, för att ta era liv övertygade att ni skulle bli, vackra som lik varför är blod det enda som får mig att le? Varför hängde dig i min källare, upp och ner för att sedan skära bort ditt huvud, armar och ben det är ju bara en kul lek, finn fem fel jag hör ständigt skrik inifrån det är för att inom mig så bor en demon han kämpar hela tiden för att få komma ut han tål inte leva i någon som är så sjuk men jag vill ha honom där, han ska se allt hur detta monster i mänsklig form, har total makt
Refr. 2x I år flyter jag fram på en flod, av inälvor och blod i år sätter jag mina spår, i svensk horrorcore i år när någon frågar hur jag egentligen mår svarar jag som en kung, som precis satt sig på sin tron
Vers2. Människoslakt sker till beatets takt antingen tar min kniv ditt liv eller en hjärtattack om du ser in i mina ögon, så kan du se att något är fel det som är fel, är att du fortfarande är hel och det som är fel, din familj går fortfarande på ben men med frätande syra löser vi alla mina problem att ta någons liv är som att torka sig i röven du är skit som ska bort och min toalett är döden allt jag behöver är att du ska dö, det är verkligheten och när jag säger du så talar jag till hela mänskligheten när jag föddes visste min mor att något var på tok för ur min panna växte horn, mitt första ord, var massmord varför är svensk horrorcore som ett dåligt skämt? ni som försöker försöker för fan inte ens men det är lungt, för konungen har nu återvänt Isolerad Dåre, ni andra se er själva som betjänt
Refr. 2x I år flyter jag fram på en flod, av inälvor och blod i år sätter jag mina spår, i svensk horrorcore i år när någon frågar hur jag egentligen mår svarar jag som en kung, som precis satt sig på sin tron
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|