App - Sån
Vissa kommer aldrig fatta hur nåt fult är modigt får mig att kännas som en jävla utomjording ibland känns det som förväntningar är alldeles för höga eller att alla är tröga för tänk vad mycket vackert vi slöser bara för att falla i föga i betraktarens öga så mycket blod som tappas ouppskattat folk tror dom fattar men dom har adrig fått blöda och fatta att när samvetet spökar kommer inget upp till ytan utan dykarsjuka men allt kan bedövas så ge mig injektioner och pillerdoser medan ni fortsätter leva era illusioner för jag vet hellre att jag lever som en idiot än att omedvetet kedjas fast intill oket jag är hellre fast i min bubbla sålänge jag kan hamna i trubbel och har en flaska att klunka
"My girl's at the corner bar getting plastered too she'll be back just a few minutes after two she gets pissed cause i sound just like her dad i'll pop shit like 'who picked up your tab?' go ahead and cry yourself to sleep and i'll pour another drink for my self-defeat"
Men ibland kan man undra om det är dumt att le allt som krävs är en sekund och jag vet att jag kan göra hundra fel på en hundradels men sålänge jag landar på fötterna kör jag min dumma lek för när skällsorden rikoscherar är då känslorna värt nåt? och när man vuxit upp finns inte längre nåt stjärnstopp vi måste få ett slut vi måste lämna det här och sluta behandla varandra som ett mexican standoff för jag vet att vi alltid kommer kyssas när vi bråkat sålänge som jag aldrig tystnar när du frågar som en Detektivbyrå, jag har Rymden I En Låda och svärtar ner den sakta med synden som jag målar varje fylla blir min Mona-Lisa, håller pensel för jag förstår leendet under mina långa nätter i dekadens och förfall utan minne av det till She Just Happens To Date The Prince Of Darkness
"En bra kväll förändrar ingenting du har molnen i ditt blod du kommer aldrig sitta still"
Och alla vill fly från monstret ta sin beska medicin med en nypa socker alltför rädda att va den som får vingarna avslitna när ni lämnar ert skal det finns där på listan över vad man gjort vartenda sätt som jag är känslomässigt skadat gods dom bara tror att jag inte är vanlig nog enligt mig är att vara vanlig vanligt nog så innan du överväger att prata mot bör du överväga vem du pratar mot innan du tar dig ton, se till att det du säger stämmer så det inte klingar falskt om ditt klagorop ta en dos lugnande och tagga ner eller ta en dos uppare och tagga med så gör vi något dumt tillsammans och skiter i konsekvenser låt oss leva för en stund tillsammans
"Someone once said I don't have any feelings Well I think that emotions can be misleading And thinking back, I might have nailed the coffin shut with that."
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|