Växande Smärta.
Hej, har ingen bra kunskap inom textskriveri. Men prövade på nu och förklara exakt som jag känner med en vers och vill fråga, ser detta bra/låter bra ut för er som har bättre förmåga inom textskriveri. Behöver feedback på vad som kan förbättras osv.
Hans mamma kom och hämtade honom i Karlskoga // Hon märkte nåt va fel, hennes son börja droga // igen, han som hade slutat upp med alla droger // gått igenom mycket skit och möten med psykologer // han hade tappat kontrollen och han levde helt utan gränser // tänkte inte alls på att ta konsekvenser // han ville förändra sig men allt blev bara fel // han ville inte leva längre med alla problem // allt han ville ha, var någon att bry sig om // någon värt att leva för, nån som älskade honom // han skaffade en tjej som fick honom på rätta spår // han älskade henne som du säkert förstår // när han tänker tillbaka så fäller han en tår // hon dumpade honom och lämnade djupa sår // det svider när jag vet att du inte älskar mig // det har inte gått en enda som jag inte älskat dig //
Peace.
http://soundcloud.com/lunaticproductions
|