32 fitthårda rader i ditt fittnylle
jag är en iskall beatslaktare, så till alla svinkassa skitrappare som vill nånting ger jag fingret som en kidnappare är rakt från vettet, en galen best när jag skapar texter och det stämmer att jag är player... för brudar brukar ha tendensen att ha mina bollar i halsen som ett adamsäpple är en läskig galning med kändisstatus - möt mig på gatan så bör du veta vad som står på spel som en PEGI-varning och ska du bråka med så mig skrattar jag lite - är inget snöbollskrig när jag säger att du kommer bli mulad garvar åt folk som vill ha nya chanser i livet skjuter dig i nyllet om du ska starta om på ny kula detta är så fo' reals, ingen tråkig vits och tror du mig inte slår jag slag för min sak, rakt i din haka du är skabbig och dålig - när jag ger mig in för något kör jag för hela slanten, går all in jag har till och med gått och blivit så bra att folk tror jag är blind för jag har fingertoppskänsla när jag jobbar med ord och med rim och du är rejält tappad om du tror att du kan jävlas med mig för det krävs fan milslånga linjaler för att mätas med mig Är en sensei av rap, kör en match emot mig och du kommer tappa ansiktet *face off* ja det blir pinsamt för dig om du ska gå en match mot kungen för jag är byggd som Gerard Butler i Sparta-rullen du är en fattig snubbe och har knappast muskler det närmsta du kommer ett gym är när du tar SATS i munnen och snackar vi weed röker jag mer än en indian sitter på fyra k men är ingen kran så ni kan se mig som semi-sjuk, när det kommer fram att jag framställt skiten för eget bruk som ett tegelhus och tror du att jag skojar om nåt i min text så ska jag slå dig hårt för glimten i ögat är bara ett resultat utav rohypnol
give props or get lost
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|