RazzleN - Tempelriddaren
Då har man skriver klart låten, "Tempelriddaren".
Vers 1 Tänkte att det skulle vara bra, att kunna leva förevigt Tankarna sitter kvar, mår inte bra, ni kan inte se det Lyssna på mina låtar och hör på vad det är jag säger Jag får ut allt genom texter, något fel? snälla skärp dig tyck bara synd om, gör det, jag bryr mig inte längre Mitt syfte med att leva kvar är borta, jag ligger här i sängen livet är tufft, orkar inte leva som jag gjorde förr Blev sittandes i rullstol, alltså öppnade jag en fel dörr, Försöker att inte skylla mig själv men ser inte en mening för mig att leva kvar när jag sitter inne här förevigt I ett tomrum för min själ och mitt inre, det är min värld vet inte hur det blev såhär, mitt liv är fuckt, jag vet det där Orkar inte ta mig upp, gå till skolan, allt går mitt i tur Jag delas på mitten, det är sjukt, jag är varken ledsen eller sur Lever med ett dåligt samvete, men ingen vet ju det Frågar saker, men ni får inte svar på tal, så nu vet ni det
Reff. Jag har det svårt när jag inte kan skilja på rätt och fel när jag säger att jag aldrig vet, det är ingen lek som jag spelar varje gång jag har en konversation utan det är frågan om jag har gått och tappat bort min tro Finns det något som ska styra mig på den rätta vägen? Går inte på den lätta färden, jag sänker gärna svärdet Men det känns fan fegt, och jag är inte den som viker ner För jag är tempelriddaren som kämpar för att vinna mer uh
Do yourself a favor tie your laces be yourself and strive for aces.
|