2 December Har levt som jag ville sedan barnsben bilar, kärlek, pengar, jobb innan tilldelad examen Men jag har en större bild av storhet, drömmer om miljoner följer min vision, men aldrig nöjd med situationen Min starkaste sida blir min akilleshäl kommer aldrig att skina när jag sitter där Blicken vill alltid få vila där man inte är kan knappast gå miste om allt det innebär att handskas med risker för chansen till vinster och bli miljonär... Ibland kan min ödmjuka sida få mig att tänka vad är en plånbok med pengar utan någon att älska? Om år jag skall lägga får mig att kännas sårbar och ensam Hur skall jag då kunna kämpa och nå dit jag längtar? Men ändå tvekar jag. Varför nöja sig med en där den första kom ifrån finns det fler som vill följa med mig hem Antar att jag lever i ett praktexemplar på fuckade par blinda av kärlek byggde vi hus på sand, sedan brast det totalt Nu lever jag i en bittersweet symphony som formar varje byggsten i mitt singla liv Antar att dessa tusen bitar kommer samlas till igen och att hjärtat jag lämnade till henne kommer starkare hem