Det är inte ens lite svårt.
Motiverad är jag kung, kan knappt beskrivas med ord det är jag som sätter spira i inspiration konstformen formligen förkroppsligat det är jag som sätter konst i det konstiga kvalificerad att kritisera nån folkkärs konsert såklart jag vet vad som är konst när jag är konstnär och det där är inte konst att sakna innehåll är NAGL som en fingertopp det där var Pescislang, det har relevans för jag orkar inte kämpa alls, anstränger mig inte, skriver med min vänsterhand och servar er över nätet som en tennismatch den bästa man kan hitta här ingen koloss på lerfötter fuck akilleshäl er lilla värld är halvrim och överdrifter allas stil är lik på pricken som rödpunktssikten kul att ni kör, men App är bättre jag är Opie i baksätet med en mac eleven battletexter genom huven lämnar tankar på vindrutan bara kropp, utan nåt i skallen som Slitzbrudar missbrukar min maktposition, fötter avslappnat på bord, navigation på autopilot om ni slår era skallar ihop nåt mer kommer jag slå och skalla en hop av er så visa respekt där respekten förtjänas håll käft eller svär att jag är den bästa i särklass att vända koncept eller penna texter att läsa som efter ett "jävlar" får resten att slänga sitt häfte i skräck och fly till nåt ställe där dom känner sig säkra men kommentera först. Eller få lära er nåt värre än rädsla
"Slow it down, I just dissed you"
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|