Sellish - Vi stod där i regnet Min födelsedag är ju här nu så måste passa på att släppa nåt, blir en text!Varför kan ingen berätta när båda vill samma sakVill ha varan men risken e för stor så blir ett annat valJag vill verkligen att de ska bli som det inte fårGör de säkra valet känslan som fanns är nu inlåstLåt oss berätta o låt vänskapen förstöras direktHellre det än att vi väntar ut på att vår glöd släcksVet att detta kan förstöra rätt mycketMen föredrar det än att vi vänder varandra ryggenVill inte att du ska sluta som nån jag knappt känner igenEller en gammal barndomsvän som jag tror var nåt specielltFör några dar sen var det jag som lämnades självO jag känns inte som att jag existerar tills vi träffas igenVill kämpa i regnet tillsammans - varför känner jag såDu är en av dem få som fått mig att fälla en tårAntingen får jag älska o ta hand om dig i tusen dagarEller så får vi gå vidare - glömma var vi kunde varaI miss the rainYou and I kissed when we both touched lips in the middle of the rainI miss the rainYou and I pulled both eachother so close in the middle of the rainDu är hos mig nu - jag mår bra så snälla stanna kvarJag mår så jävla knas om jag inte sett på en hel dagBer dig stanna kvar, du får vara här en hel framtidMen inget du måste jag ber bara om en natt tillLigger o pratar om allting håller om dig till nattens slutDu o jag kan berätta vad vi känner vi har chansen nuBådas tankebanor snurrar lika - ingen vågar yttra sigVi båda tänker samma sak - vill bara skydda digVårt förflutna hoppas jag att det kommer kallas ossMen om vi väntar för länge kommer det inte bli nåt såntVi försvarar vår vänskap sanningen är att vi skämsOm vi inte gör nåt snart kommer vi bara ha tankar vad kunde ha häntOm vi sagt vad vi kände om de skulle vart viVi skyller på varandra när vi vet att de va självdestruktivtDu tog all min tid jag tror att du tog över mitt livMen kan inte säga att nåt av det var skitI miss the rainYou and I kissed when we both touched lips in the middle of the rainI miss the rainYou and I pulled both eachother so close in the middle of the rainKan inte softa kollar min mobil allt för oftaVarje vibration jag känner gör så att jag hoppasBrukar inte ens kolla brukar bara låtsasAtt det är du men jag har aldrig så turMen när det väl händer så känner jag glädjen Stiga upp i kroppen och jag är gladast i sverigeJag hade inte fällt en tår på två årMen sen när jag börja lära känna dig blev det så svårtJag vet fan inte längre vad jag ska göraAlla band som funnits mellan oss är nu förstördaAtt du fortfarande älskar mig är allt jag vill höraKalla mig en kannibal för du var fan min födaInser att tankarna jag hade inte fanns i din skalleDu o jag Hah det har aldrig nånsin funnits den chansenAll min dyrbar tid det var nåt jag skänkteBara för att låtsas att vi stod där i regnetI miss the rainYou and I kissed when we both touched lips in the middle of the rainI miss the rainYou and I pulled both eachother so close in the middle of the rain