App - Fruktstund i Eden Jag gör allt i en handvändning utan tanke och ansträngningmen får massan bli andäktig, antar att jag är allsmäktigså jag samlar in handpenning efter vattnet blev till vinoch sticker bort innan nån nämner hammare och spikjag menar inte allt jag skrivermen det finns alltid lite sanning i detoch jag tror inte på nåt i mitt urval av budskapmen ni tror jag gör det och det gör det sjukt brahar slutat bry mig, allt jag ser är ett misslyckat fallsägs att jag flyger, allt jag ser är ett misslyckat fallsålt min själ, har signerat ett livstidskontraktjag ligger före flera steg fast jag springer ikappen tankeprocess, fyran ovanför är skriven för eranför om ni reagera är det precis det jag menaroch jag gör inte musik för ingen skulle förstå mina texterSålänge folk diggar låtar av Petter för jag är Så Mycket Bättre
jag menar inte allt jag skrivermen det finns alltid lite sanning i detoch jag tror inte på nåt i mitt urval av budskapmen ni tror jag gör det och det gör det sjukt bra