GR (GlockReloaded) - R.I.P. Mamma en ängel utan vingar (hyllningslåt)
Konstruktiv kritik tack , vad som är bra, vad som är dåligt osv... en hyllningslåt till min bortgångne mor..peace
vaknar upp kallsvettig, får en panikattack ännu en natt med mardrömmar jag tappar all min kraft tar en panna slappnar av och försöker rensa mina tankar för mkt skit som har hänt men mitt hjärta slutar inte banka
för mkt ondska i världen och jag vet att jag bidrar väpnat rån hit o dit, vägrar gå på bidrag så mkt våld,så mkt skit som jag sett i mina år varför tog gud min mamma när hon endast va 39 år..
världens snällaste människa,och hade alltid tålamod jag var en jävlig unge, men du sa att du visste jag var god du försökte ditt bästa och det vet jag nu det var inte ditt fel att jag hamna på LVU
jag var blind då,såg inte allt du gjorde du hade alltid ställt upp och jag hade alltid mat på bordet önskar att jag kunde börja om på noll och ändra på allt och göra dig stolt
och all tid jag spenderade på kåken,jag läste dina brev minns den där gången du besökte mig på mariefred du kollade mig i ögonen och undrade hur det blev som det blev du fällde några tårar men jag titta bara ner
det var första gången som jag skämdes för det kriminella livet när du dog insåg jag att jag tagit allt för givet önskar du va här,kanske då kunde jag ändras men som jag känner nu kommer inget att förändras... R.I.P.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|