GR (GlockReloaded) - Tung kriminell som baxar din brud
kärlek till gatan ge mig lite feedback peace
bax,flos, dricker lite juice glocken är här och alla flyr sin kos gangstamoves och en hel del ammunition hänger på gymmet du vet armen är stor
tung kriminell som baxar din brud baxar din plånbok och fuckar dig nu snart fuckar jag ur och du backar nog nu jag fuckade nu ,jag tackar din fru
jävla pajas du skrämmer inte mig har så mkt flos dom tror jag är bill gates men jag är G-R mannen upp med en hand alla soldater som stupat hjärtat det blir varmt
para, brudar och några år på kåken bara bjuda och sluta spela svår len A.C.A.B. på min arm bara det är en hård grej och jag vet att jag har fucking span på mig
har inte hela dan på mig att skriva texter skottsäker väst mina fiender är efter blodröd bandana blir det sista du ser glocken poppar tre skott skriv ditt avskedsbrev
så fort grisen ser mig så anar dom oråd "en gris hör hemma i stian" - gatans ordspråk rör dig kvickt om du ens vill ha en chans jag har kärlek till förorten en riktig don juan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|