I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Feedback på min första text, tack.

Vår Hiphop - Lyricism

   

2011-07-12 02:35

Feedback på min första text, tack.

Feedback på min första text tack.

Har hållit på o skrivit lite texter under någon månad men ingen seriös. mest för att skriva av mig. Men nu har jag bestämt för att köra lite mer seriöst.

All feedback jag kan få vill jag ha. Både bra och dåligt. Om ni tycker att hela texten är värdelös, vad ska jag ändra? Är den flummig?
Om den är bra. Vad för något i den är bra?

Ps. jag har som sagt bara skrivit i en månad och är bara 16 år gammal, så är en ren nybörjare.

När jag ser tillbaka på mitt gamla jag ser jag någonting som inte finns kvar idag nej för det är glömt nu alla tankar och bekymmer som vägrade släppas från mitt huvud är nu borta o jag har äntligen funnit min sinnesro en inre frid som jag kämpat så jävla hårt för att få. Och nu är den här, alla tvångstankar, självmordstankar är nu borta, det var nåt jag kämpade med var dag, jag har lärt mig nu efter alla samtal med b.u.p och alla er andra som varit vid min sida hela tiden att jag ska fortsätta kämpa på, hitta lösningen o inte gräva djupare i problemen och jag har märkt att jag kan göra förändringar i männsikors liv tack vare allt jag gått igenom genom hela mitt liv, en deppresion sen jag var 13, en vän som gick bort som gjorde att jag blev en hypkondriker som slutade äta under ett par månader, somnat flera hundra nätter med ett tryck i mitt bröst med en smärta i min röst utan att finna någon tröst och trott att jag har dött men sedan vaknat dagen efter och fattat att jag lever men samma tankar efter varje dag under varje natt, slått i väggen, stampat i golvet för att få ut min vrede men som aldrig försvann, så sjuka tankar då som jag aldrig kunde slå ner men allting är borta nu och jag är så jävla tacksam för det, fuck skiten som kommer i livet, det är för kort för att inte kunna må bra så för varje dag som går slår jag sönder masken som jag byggde upp när jag mådde piss och jag ska komma tillbaka till mitt riktiga jag för jag vet att snart är jag där och jag lovar dig, du som inte litar på mig,det kommer gå jag är säker på det, för med ett bredare perspektiv har jag nu fattat att allt i livet behöver ha sin tid och med tid och strid väntar snart ett paradis

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.