GR (GlockReloaded) - Fuck aina, Fuck golare
min första text jag lägger upp här på whoa ... reality based shit säg va ni tycker
alla skriker fred,men vad är det för skit sen när har fred vunnit nåt krig så click clack boom, laddar om mitt vapen mittenfingret upp till aina och staten
har suttit min tid på öppen anstalt suttit isolerad som jean claude van damme gaddat A.C.A.B. längs min högerarm nu är det krig i förortens ödemark
meckar en zutt och passar den vidare mina grabbar är glidare så fuck alla dealare tänder en gås och bara reflekterar häller ut vodka för dom som passerat
ey brorsan shortietwotoes hamnade på kåken vi vet vem som golade,du är inte förlåten göm dig din fitta du kommer bli dabbad våldtar din mamma sen 2 skott i din panna
södertälje foxhound fuck kriminalvården finns inte en schysst snut i hela fucking kåren finns inte en brud som jag inte fått bazz av reppar detta shit tills den dagen jag lagt av
alla behöver flos och vissa av oss becknar min gaddade pistol är allt annat än tecknad kriminell for life hör alltid blåljus hood rats poppar gunnen spela inte svår snut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|