stajl - spliffstaty
lampor.. kameror.. ljus.. .....mikrofoner.. pengar.. grönt grus.. ...... de rätta hiphop-beatsen sen bär det av ut slänger ihop det i mixern när jag rört ihop nåt bra krut bränner av en glasstrut du finner hela klicken västerut ett tråkigt liv för de skeva med världen på lut de ba' bär av med en jävla fart ju ni kan finna mig på nåt bakhjul om jag inte är på sidan gräset är grönt solbrillorna har färgen klargul mitt liv är lönt.. mitt liv är skönt.. jag har bara stenkul o planerar ha tills dagen då växterna dött väntar fortfarande på en rätt heting till brud som vill kicka en feting tills ögonen försluts ....... jag är en hustla baby du kan bli min hasselnöt jag fortsätter leva som ja gör även om det så blir min dödsstöt du vet vad jag precis avnjöt & flowet är medfött ....... jag vill bara kicka livet häng med och inse att du redan borde tagit klivet va inte höjdrädd för...... om du inte redan testat "skitet" ........ jag har drömt, jag har sett dé min framtid nån' glömt sedan tiden mé kassetter uh, yeah ........uh, yeah ........ Jag håller lågan tänd för det finns så många andra rappa i parken genom vinden, man hör hiphopen andas i varannan trappa vart jag än hamnar så har man tillhört de tappra män som gjorde sin grej trots mörkret fanns i vart hörn för att förkasta en ........"räcker det här eller?" "-ppppfff... kompis... lasta määään!..." ........
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.