SupremeV - En gång i tiden
En gång i tiden skulle jag aldrig använda något annat än hasch Var en stolt pothead, kallade mig själv för en äkta ganjaman Röda ögon och ett leende på läpparna när jag vandrade fram och min allra högsta dröm... var att flytta till amsterdam Det var goda tider, långt innan jag blev fast i knark På den tiden skulle jag aldrig använda några kemikalier men, efter ett tag så började jag använda det dagligen jag började ljuga för familjen, men även mig själv "jag kunde sluta när jag ville"... vilket jävla skämt En gång i tiden skulle jag aldrig injicera droger men ruset blev för tråkigt.. ville ha ut mera från det Men jag skulle åtminstone aldrig bli som tandlösa pundare men efter ett tag, började jag hänga med tandlösa pundare Shit... påståendet är nog sant, knark gör dig dummare En gång i tiden skulle jag aldrig någonsin testa heroin tills igår... fuck, jag är fruktansvärt självdestruktiv kan inte påstå att jag är det minsta lilla rädd om mitt liv ger blanka fan i mina egna värderingar, trampar över gränser som om jag står med ena benet i danmark, det andra i sverige trots att jag bor i en skyddad miljö, på ett halvvägshus min socialsekreterare... hon vågar kalla det vägen ut men jag kan inte hålla med henne, för här blandas det zutt här passas det runt och ja... helt enkelt knarkas för fullt
och hon påstår att det är bra för mig...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|