SupremeV - Ultimatum
Det är ett givet val, mellan droger och du helt allvarligt... inte ett särskilt svårt beslut Mary-Jane kommer finnas för mig natt som dag medan du kan försvinna på ett jävla andetag Jag gillar dig men kärleken för henne är större och jag tänker inte riskera att bli lämnad vid dörren För tyvärr, så är mitt hjärta redan trasigt nog vågar inte bli sårad... för jag saknar mod många år på fältet, det blev ett krig för mycket ingen soldat står rakt efter en kniv i ryggen Håller inte huvvet högt, tittar ner när jag går och det känns i ryggraden efter alla jävla år Min tillitsbrist grundar sig i många brutna löften som har sått sina frön och slagit djupa rötter Men vem är jag att tala med min kluvna tunga? Kan fan inte ens lita på min egen skugga för jag säger en sak, menar nått annat två olika personligheter som helan och halvan Hur fan ska jag förklara för att få dig förstå? Jag bara håller mig avstånd och låter dig gå och jag vet inte om det är det rätta valet det får tiden avgöra, men är beredd att ta det
Jag väljer henne för hon ställer inga krav och dömer mig inte, den enda vännen som finns kvar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|