SupremeV - Min sanning
Jag har aldrig någonsin släppt någon nära inpå Känslan av att förlora någon är nått jag vägrar att nå för tiden, har fan aldrig kunnat läka ett sår Så ingen här, kan svara på vad jag gått igenom Ingen här kan svara på vad jag varit med om Så sluta snacka skit och tro att ni vet nått! Slagen och sexuellt övergreppad som liten visst gör det ont men jag dämpar smärtan med weedet Kan inte lita på nån, så jag greppar pennan och skriver Min egen terapi, det enda som funkar för mig Så alla ni som snackar, håll munnen stängd Alla gånger som jag har velat berätta för nån men låtit bli, för rädd för att bli stämplad av folk Ville skrika rakt ut men fick inte fram ett ord Den kvällen försvann jag... japp, jag dog velat lätta på hjärtat men ingen kunde höra mig är fylld av skam... vågar inte titta nån i ögonen bara dratt på mitt falska leende upp över öronen farsan har lärt mig aldrig visa några känslor så jag tryckte undan allting med weedet och benso lite amfetamin för att kunna bete mig normalt jag blev social och kunde le och vara glad men det är dags för föränding, släpper in ljus i mörkret drar upp mina persienner och blickar ut från fönstret Intalar mig själv, att just idag är jag stark för har jag gått igenom det här så klarar jag allt Intalar mig själv, att just idag är jag stark för har jag gått igenom det här... så klarar jag allt!
Efter många år i ovisshet för att jag inte fattat bättre har jag stått och stampat på exakt samma ställe Men det är mörkt häromkring, vill inte stanna längre Kommer gå steg för steg, jag gör allt som krävs För att hålla mig varm.. i universums kallaste värld!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|