SupremeV - Gör det för er
Jag gör det för grabbarna där hemma till er som lägger vantarna på pengar till er som sitter i softar med spliffar och roppar till er som laidback och chillar i soffan Jag gör det för dom som inte har råd till annat för att dom slösar alla pengarna på horse och tjacket Till dom som blir lyckliga av nått dom får i handen som fuckat ur och sitter med en nål i armen Till dom som behöver pengar och rånar tanter Till dom som bär på hat och slår nån annan och blir argare ju mer stryk dom får av farsan Livet är orättvist, det är inte erat fel knas under uppväxten plågar och torterar er Håll huvudet högt, oavsett hur kallt det är för jag vet att vinden vänder efter all misär Ni har glömt bort hur jävla starka ni är som gått igenom förlusten av allt ni har kärt
Ta dig i kragen och nå ditt mål ingenting kommer hända om går och går i samma spår, som du alltid gjort du måste försonas med gammalt skrot och börja titta och se på din framtid bror!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|