de tre musketörerna (App, Ch1ll, Stukad, diss)
det är dags att nån gör det... blev tydligen jag:
Stukad påbörjar problemen, klart det slutar med trubbel (för) jag kommer avsluta det här även om jag stupar på kuppen, Jag gör mitt bästa för att ta ner han från gunghästar han är bara ute efter att överträffa småttingars reflexvästar. mot småungar Stukad startar krig och massakrerar dagisbarns liv Och den mest kända fobin han har är: "växa-upp" manin
Ch1ll ska bli kastad under tåget, där han trivs bäst på rälset, sen kastar jag han in i ett minfält vill inte hata han, men jag kan inte låta bli han får 'jag älskar dig' att låta ovackert på något vis vi bråkade, du skrek åt mig att åka hem så jag tog min yxa och högg av alla dina fem, lem, min vän
Appen ljuger i tidningsrubriker med politiskt motiv, om världskrig och hänvisar freedom of speech försök prata med Appen, han kommer börja rodna det är som att försöka göra barn med en mulåsna få upp ögonen för att hans fräckhet är lite som en barnfilm och lämna lilla trädet App, klättra ner din skit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|