Stukad - Det svarta fåret Mamma, förlåt för alla gånger jag åkte i häkteFörlåt för du såg mig i rätten, förstår hur det kändesFy fan vad jag kände mig så låg och jag skämdesOch jag vet att jag alltid vatt det svarta fåret i släktenFörlåt för dom gånger när du inte sovit om nätterDu skulle upp och jobba tidigt men vi bråka iställetFörlåt för den oro jag gav dig och tårar du fälldeMen torkar dina kinder, du ska inte gråta nu längreJag har sagt det många gånger utan att mena detMen den här gången ska jag verkligen ändra levnadssättDet här håller inte, vill inte sluta som allt för mångaJag ska aldrig jonka, jag ska ha min framtid ordnadDu kommer vara stolt över din son en vacker dagAllt jag vill är att du ska må bra och kunna slappna avÄven om det tatt ett tag så är jag här för dig nuOch jag ska vara en bättre son, det svär jag på GudNu skapar vi nya minnen och glömmer dom gamlaInga fler bråk längre, inga fler lögner till mammaJag ångrar att jag har orsakat all oro och svekSkulle va världens fattigaste om jag förlorade erJag ångrar att jag har orsakat all oro och svekSkulle va världens fattigaste om jag förlorade erPappa, jag har alltid uppskattat din goda gärningNär du brukade skjutsa mig till min fotbollsträningDu var där för mig, när mångas var frånvarandeJag ska göra samma sak och inte bli en kåkfarareNä, det är ju du som har lärt mig om arbetsmoralNånstans blev det svårt att skilja på knarket och jagFör åren gick och jag byte ut bollen mot jollenHolken mot kokset, tappade kontrollen och kollenJag kunde tagit mitt liv med benso, opiater och spritHelt livlös låg jag i soffan men pappa du va där i tidSå jag har mitt liv att tacka dig för, två gånger omJag är ledsen att jag inte visat det genom åren som gåttDu har aldrig lagt en hand på mig fast jag förtjänat detDin godhet kommer jag ta efter, det kan du räkna medJag har gjort många misstag men jag ber om förlåtHar aldrig vatt bra på ursäkter så jag skrev denna låtNu skapar vi nya minnen och glömmer dom gamlaInga fler bråk längre, inga fler lögner till mammaJag ångrar att jag har orsakat all oro och svekSkulle va världens fattigaste om jag förlorade erJag ångrar att jag har orsakat all oro och svekSkulle va världens fattigaste om jag förlorade er