Fuck kärlek
Vettefan, skrev bara av mig litt. Länge sen jag la upp den, men släng en kommentar eller nåt. Inte genomarbetat än.
Varför går det aldrig hela vägen, varför når det aldrig dit Till det som kallas vackert, tror inte sådan kärlek finns Men du var för fin för mig ändå, för bra för att va sann Vad var jag gentemot dig, jag var ingenting alls Ska inte klandra dig egentligen jag förstår ändå ditt val Vem skulle egentligen vilja dela ett liv med en sån som jag Som bara klagar på allt, på sitt liv och hur jag mår En som gnäller varenda dag på att ingen kan förstå Men du såg aldrig hela bilden varför jag ljög varje dag Då jag sa att jag mådde bra, att allting med mig var bra För att jag visste vad du skulle säga om jag sa jag mådde skit ”Jag orkar inte lyssna, jag har nog med mitt eget liv” Jag vet varför du stack, men trodde inte det om dig Att du skulle vända ryggen och sluta bry dig om mig Du måste lova mig ändå att alltid komma ihåg Du är en underbar person, du är en ängel ifrån det blå
Varför ska jag egentligen tro på en kärlek som är rå Där man blir jämt blir sviken efteråt ändå Men vill ändå hoppas att den finns där någonstans Men om jag ser på det som vart tar jag tillbaka det lika snabbt För alla killar jag har träffat har bara spelat ett spel Så jag har svårt att tro det finns något bra i kärlek När jag ser andra som lyckas så undrar jag för mig själv När är det min tur? Varför händer det inte mig För varje gång har det gått skit på alla möjliga sätt Bara en sådan sak att jag blev misshandlad av mitt ex Är jag värd den skiten som jag hela tiden har fått ta Vad har jag isåfall gjort undrar jag men utan svar Vill bara gräva ner mig, men jag vill ändå kämpa Kanske kommer den dagen då jag också känner mig älskad Så många tankar far omkring, vad finns det för mening Att egentligen stanna kvar då jag aldrig upplever medvind
www.myspace.com/lizenmusic
|